Tack för ett mycket bra forum!
Hej
Jag är Ny medlem här men jag har följt forumet under en längre tid och njutit av alla tips och byggen.
Jag är hemmahörande i helsingborg men jag är och jobbar i Ryssland på kontrakt. Eftersom tiden här kan bli väldigt lång ibland så har jag återupptagit min gamla hobby modellbygge. Nu känner jag mig dock mogen för att göra mer allvar av det:) Jag bygger mest pansar och referenser för detta är outömligt i Ryssland. För tillfället så håller jag på med en T34-85 från dragon. Ska försöka bifoga någon bild på den senare så ni kan kommentera den:)
Men som sagt, tack för ett mycket bra forum och jag hoppas kunna deltaga lite aktivt när jag kommer hem för det verkar ju finnas en massa träffar etc.
Tackar!
Jörgen
Hej Jörgen,
kul med nya medlemmar. Dessutom från NV Skåne, vilket sannerligen behövs. Själv bor jag utanför Ängelholm.
Välkommen!
/Stefan

#0: Hej och varmt välkommen! Och tack! Det är mycket roligt att du trivs med forumet, och tveka inte att ta kontakt om det är något du har funderingar om.
Kul att du trivs! Sjyst med en till pansarbyggare också 
Har du varit på Kubinka? Det verkar vara ett sjyst museum, med en hel del unika grejer.
/Jeppe

Ja jag måste hålla med om att detta forum sköts rent fantastiskt. Inte minst jämfört med andra forum!