Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 625 ggr
ElLobo
0

Deutsche Amerika Korps

Har ni hört talas om att tyska trupper invaderade USA 1952?

Om inte, så kan ni se bilder av dioramabygget med Deutsche Amerika Korps på Armorama.

StefanW
0

Vilket bygge! Att bara komma på idén!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

pebben
0

kanske har spelet panzer general! i det spelet finns ett liknande senario fast med vapen från slutet av kriget då

//pebben

StefanW
0

Spel har jag ingen större erfarenhet av, då jag av "princip" inte spelar! Däremot så är jag sugen på flygsimulator som Sven-Åke berättade om tidigare…

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

pebben
0

jag har ett spel som heter secret wepons over normandy! tyvärr pajade min gammla x-box men det här spelet hadde t o m du gillat det är tom små film snuttar när dom startar upp flygplan som p-51 spittfire zero osv man får börja i frankrike i en hurricane sedan får man bättre plan även stilla havet är med fast då i amerikanska plan sedan tillbaka till frankrike och tyskland man får även pröva på lv skytte och sitta i undre kanontornet på b-17 alla plan är inte med men väldigt många

//pebben

Azgaron
0

Intressant diorama och tema. Snyggt byggt med.

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Hompe
0

Ja det va häftigt tur dock att det inte är verkligtbaserat Fot i munnnen

Azgaron
0

#6 Nä det är då för väl.

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

StefanW
0

#6 Undra hur det hade sett ut nu….?

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar om pebben lade märke till Kubeln i dioramat? Han som hugger direkt bara man säger Kub…

ElLobo
0

#8: Det finns säkert någon tråd med funderingar om detta inne på What If Modelers forum …

StefanW
0

#10 Då skall jag gräva lite mer i trådarna där och se vad man finner!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare