Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettfartyg-båtar
Läst 3070 ggr
zander
7

ss bohuslän

Nu finns den åter i handeln som byggsats på Tåg o hobby i Luleå

ElLobo
1

Och här är länkar:

Tåg & Hobby

SS Bohuslän

muggebigge
1

Beställd😍

Väntat ett tag på att Atlas skulle släppa den,,,Var mer än nöjd av kvaliten på Mariefred av samma tillverkare

petzon
2

Vill ha , vill ha , vill, ha. Får jag den inte så lägger jag mig ner på golvet och skriker. Är sjukt sugen på att radiostyra den., superdetaljera och superfunktionera med många kanaler på radion

Men den fanns inte i lager än såg jag, bara bokingsbar.

zander
1

Kanske byggsatsen inte e anpassad för radiostyrning. Men det e förmodligen inga problem för den händige. Man skulle få titta ner i lådan först innan köp.

Nej jag ska inte köpa. Det blir troligen inga fler båtbyggen för mig. Fyller 70 till våren o det e där jag har satt en gräns. Men fan vet.

muggebigge
1

#4  Du måste ju ha nått o göra på hemmet senare😂                        Fick orderbekräftelsen i dag,men tyvär inget datum.Tror som Zander att den nog inte är tänkt att radiostyras,då den är detaljerad med inredning.Men inget e omöjligt.                                                           Väntar iaf med spänning på att få hem denna gobit

petzon
2

Jag är hyelt med på att den inte är tänkt att radiostyras rakt ur lådan, men den bör inte vara så svår att konvertera. När Allt om Hobby provbyggde SS Mariefred så byggdes den radiostyrd.

Hektor
2

#4: Inga fler båtbyggen? Det godkänner vi inte!
70 är väl ingen ålder, det är ju nu som du kan dra nytta av alla erfarenheter från de andra byggena. Det fina med den här hobbyn är ju att det inte finns några åldersgränser.

muggebigge
1

Nu finns den i lager och mitt ex är på väg.Frågan är bara om jag har tid med mera byggen🤪Just nu har jag 6 byggen på gång