130428: Byggmöte IPMSVMD
Hej!
Då är det dags igen för byggmöte på söndag, som vanligt träffas vi på robotmuseum och börjar vid 12:00 och håller på tills vi tröttnar.
Tänkte att vi beställer "kör ut" pizza den här gången.
Vi bjuder på fika
Och som vanligt, ta med något att visa byggt eller påbörjat, ta även med er om det är något ni vill sälja eller byta.
MVH
Anders
Surrounded? Great then we can attack in any direction!
Jag kommer 🙂 Det finns också en viss chans att jag får med mig min bror och hans tjej. De är sugna på att nörda lite.
Räkna med mig med! 😃
Funderar på att traska ner från berget till morgondagens möte. Tänkte bara höra vad man ska tänka på att få med sig som novis på byggmöten? Det jag räknat ut själv är att det kan vara bra att ha med är de vanligaste verktygen samt färg och de tillbehören. Är det något annat man ska tänka på att ta med? Novis som sagt. 🤔
Det räcker att du tar med dig det som du själv behöver för att bygga/måla. Eventuellt kan du ta med lite fikabröd att bjuda på, men det är frivilligt 😉 Just det… Kontanter kan vara bra också, eftersom vi tänkt köpa pizza.
Du är välkommen!

Ska försöka komma till mötet imorgon. Det är mycket nu men skulle behöva ett break från varda'n. 🤪🙂
Suveränt då vet jag! 🙂