Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: allmänt
Läst 1073 ggr
Marcusjohnson717
0

Resa till Flygvapenmuseum!

Tänkte att man kunde dra ihop ett gäng Skaraborgare och åka upp till Malmen och Linköping. Intressrad? Skicka ett mail till mig eller StefanW. Detta är ett lysande tillfälle att träffa nya och gamla bekanta. Vi har inget datum spikat, utan vill se intresset först. Jag ränknar med att vi samåker för spara miljön och hålla nere kostnaden!

Låter kul va?

Marcus

Proosen
0

Varför inte passa på att åka till Linköping när de har byggmöte där på flygmuseet?

De brukar ju träffas där ett gäng IPMS:are med jämna mellanrum. Förena ett nöje med ett annat om man säger så.

Niclas

StefanW
0

Tycker det är en bra idé att samåka, då får man möjlighet att prata flyg under hela resan! Glad

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Marcusjohnson717
0

Kan någon föreslå ett datum? Jag är ledig i stort sett hela sommaren… Vilka ska med och vilka kan köra? Någon som vill samordna? Lite att fundera på.

Marcus Johnson

StefanW
0

Har semester v729-v731, under den perioden skulle det kunna fungera bra för mig (förutsatt att inte familjen skall iväg på något) Av olika skäl så kör jag gärna!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Annette
0

#4. Du får fria tyglar. (Du vill väl ändå inte med på de aktiviteter jag planerat = hästrelaterat) Men jag måste ha bilen med drag måndag v 31, samt 18 augusti, men då jobbar du.

StefanW
0

#5 Uppfattat che…. Javisst älskling! Flört

Stefan - Modellbyggare

Proosen
0

Fy fan vilket långt år du har, jag kör med 52 veckor men du verkar har kommit till 700-veckorna just nu

Förvånad

Niclas, som inte kan låta bli att retas. Hi hi hi…..

StefanW
0

#7 hehe….av gammal vana så skriver man året först (arbetsskada)

Glad

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Marcusjohnson717
0

Fredagen den 20 juli? Skulle det vara något? Jag kan köra, har 2 bilar, dock har vi barnstol så det får bli 2-3 passagerare. Vart utgår vi från? Skövde?

Marcus

StefanW
0

#9 Det blir ett bra utgångs datum!

Jag har inga barnstolar monterade längre! Glad

Förslag: Skövde v49 - Karlsborg v49 - Askersund - v50 Motala - v36 Linköping ca 36 mil t.o.r.

Men det hänger ju på vilka fler som vill följa med!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Marcusjohnson717
0

Nu tog jag inte hänsyn till IPMS Östergötlands byggemöte. Tror ni inte att det kan vara sommaruppehåll, nån som vet?

ElLobo
0

#11: Hompe kanske vet, han var ju med på deras senaste möte.

Annars är det bara att kontakta de som ansvarar för deras möten och höra. På dem bara  … Flört

Hompe
0

Jag vet inte om dom har uppehåll det tvivlar jag på då dom verkar komma lite när dom kan men jag vet inte.

Marcusjohnson717
0

Ska vi ta en sväng till flygvapenmuseumet på fredag? Vilka ska med och vilka kan köra? Jag åker jättegärna, men gärna i sällskap av några! Tänkte att man kunde ta en sväng till Ljungsbro på vägen och handla på Cloetta. Anmäl till mig och skriv om du kan köra eller bara vara passagerare! Går bra att ringa på 0504-20118 eller 0733-866900 eller eposta på marcus.johnson@telia.com

Med vänliga hälsningar

Marcus