Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettfigurer
Läst 2784 ggr
nox_umbra
1

Djurfigurer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

satt och lekte lite igår, ville bara delamed mig.

:)

petzon
0

Om det blir så bra när du bara leker blir jag nervös för att se resultatet när du menar allvarGlad

fjantomen
0

En duvhök? Skrattande

Surrounded? Great then we can attack in any direction!

nox_umbra
0

ja det skulle vara en kråka egentligen :) men det fick bli någon blandning av duvhök och pilgrimsfalk. det jobbiga är ju att nu måste jag hitta på något diorama att ha den i också.

jag kan verkligen rekomendera magic skulp jag tycker att det var både enkelt och kul att jobba med. vist jag har inte provat greenstuff eller milleputt så jag kan ju inte göra någon jämförelse precis men jag är rätt nöjd med resultaten jag fått hitills. jackan jag gjorde till min gubbe i vinterdioramat blev jag väldigt nöjd med.

Oriax
0

Ser riktigt bra ut, jämn och fin! :)

MarkusN
0

Oj! Snyggt!

Kan jag beställa en fiskmås i 1/350 att sättas i masten på mitt nästa jagarprojekt? Flört

Decaius
0

Då vill jag ha en kolibri i 1/72! ;-) :-D

Perly
1

Sån frän liten skapelse Skrattande

Alltid Oavsett

nox_umbra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hade tråkigt i kväll så jag satte mig och gjorde en liten hundvalp till min samling djur, ska nog prova att göra en lite mer seriös hund nån gång. har inte hittat några bra hundar i skala 1:35

Joppo
0

Mantis gör fina hundar: http://www.ministuff.se/sv/figurer/mantis-miniatures/animals-set-3-city.html

Fast det är ju onekligen lite häftigare att skulptera dem själv😉Fin fågel och vovve.

Charlie82
0

Snygga djur! Du hittar en hel del fina djur i 1/35 på www.sockelshop.de