Atomic Annie
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Såg att Revell ska "re-issue" en byggsats i 1:32 av Atomic-Annie, USA´s största kanon (landbaserad) med kärnvapenkapacitet och beteckningen M65.
Och blev så sugen att köpa den trots en begynnande utrymmesbrist i min "man-cave" .
Här är länk till 81cm monstret Atomic Annie som kostar ynkans 60$ plus tull och frakt 🤔
Jojje1955 tyckte den var det fulaste som han sett 😭 men det är tur att smaken är som baken.
Eller vad tycker ni?
Surrounded? Great then we can attack in any direction!
Visst är den intressant? Ok, det är inte "Tamiyakvalitet" som rescensionen beskriver det, det är säkert sant. Men, en cool modell ändå tycker jag.
Finns att köpa bl a här:
http://www.modelroundup.com/product-p/rmx-7818.htm
/Stefan
#1: En sådan modell köpte jag runt mitten av 1970-talet… undrar var den sedan blev av… ett tag hade jag planer på att bygga ihop de båda dragfordonen till ett fyraxligt lastfordon av någon form, men så långt hann jag aldrig. Och sedan dess har jag inte sett den i någon enda modell- eller leksaksaffär.
Nästan så man får lust att gå upp i skala! B-)
#1 Där var den 15$ billigare… det ökar ju incitamentet 😃
Har du beställt därifrån någon gång?
Frakten skulle kosta 36$ … hmmm.
Svårt fall doktorn grät!
#4-5 Ja, jag har beställt från Modelroundup ett antal gånger, inget problem. Tyvärr har frakterna från USA (till utlandet) blivit dyra, USPS gjorde nyligen en "chockhöjning". Det är alltså inte näthandlarna som är boven i dramat.
USPS = US Postal Service
/Stefan
Kraftfull ärtbössa det där! Ser ut som om US Army snott Tredje Rikets "Leopold" koncept rakt av…