Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettutanför-ämnet
Läst 2864 ggr
zoncar
0

GOD HJUL

Ja god Hjul önskar en ganska så rejält stukad Zoncar er alla, passiva som aktiva besökare på denna sajt! ha en riktigt (Ja jag är en biltok) Trevlig jul helg! Hoppas att ni alla får hårda paket = modeller som presenter!! GOD JUL // ZONCAR

ElLobo
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God hjul själv, din gamle biltok!

zoncar
0

Vad "elak" du är ellobo!!! Hehe nä god jul på dig, din modelltok!!!

[Tunnan]
0

Stukad ????
Det låter inget kul.
själva har jag åkt på en redig förkylning och influens så här inför jul…jippiiii
God Jul på dig själv Micke och på er alla andra.

ElLobo
0

En riktigt god jul önskar jag alla medlemmar.

JaguarMkVII
0

God Jul till dej med! Jag följer Tunnans exempel med influensa inför julen. Jag har ägnat mej åt tv-tittande sen onsdag lunch och ser jag Telias julreklam en gång till blir jag förmodligen våldsam…

Harvåker
0

Efter två och en halv vecka med feber och en avslutande penicillinkur börjar jag äntligen känna mig någorlunda frisk och börjar hoppas på en god jul. Och en god jul önskar jag er också!

Charlie82
0

God Hjul till er med! Ingen förkylning här inte Glad…host, host nu har man väl sagt för mycket.

Dioramabyggare
0

God jul önskar jag också er alla!

fjantomen
0

God jul på er alla, och hoppas tomten har rätt skala med sig åt er! Skrattande

Surrounded? Great then we can attack in any direction!

grDalMas
0

Go hjul allehopa,ska inreda mansgrottan under helgen,

Sven-Erik
0

God Jul alla kreativa "byggers"! Glad

Dioramabyggare
0

God jul och gott nytt år till er!

#10: lägg gärna upp bilder som visar din "mansgrotta" när den är klar.

Roca
0

God Jul och Gott nytt år önskas er alla också från mig! Lägger nog ut en tråd med årets avslutade projekt här framåt nyåret!

Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus

Decaius
0

God jul/hjul, alla medbyggare! Vi ses på andra sidan palt-koman! :-)

[RMSLiners]
0

God Jul på er. Här blir det nog inga modeller i julklapp, karln min tycker mina båtar tar nog så mycket plats och vem tycker inte det med den skalan. ;) Hoppas alla får en toppen jul i alla fall.

TobbeA
0

God jul! I efterskott..

Mr_bob
0

Julen är över. Skönt på ett sätt. Nu är det bara den korta slutspurten kvar sen rullar det nedåt mot ljuset och värmen. Ett riktigt gott nytt år på er.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Tunnan]
0

God Jul ja
Över julen låg man i feber och kraftigt förkyld
Över nyår så rök man på kräksjukan.
Fy ffffffesan vilken julhelg. Gråter

ElLobo
0

Aj då, det låter som du inte hade någon bra helg. Hoppas att du känner dig bättre nu.

[Tunnan]
0

Ja men det tar tid då jag har nedsatt immunförsvar pga min njursjukdom och all medicinering Och det är deffinitivt inte alls bra med kräksjukan då…kan går galet. Men det får vi väl hoppas att man klarar sig ifrån.

ElLobo
0

Jag förstår det, och det är väl också det som gör att du lättare blir sjuk. Men vi får hoppas att det inte blir så illa av det.

[Tunnan]
0

Igår var jag inne och tog nya prover så vi får väl ser om kräksjukan ställt till med något ofog.
Känns inte så där superbra kan jag säga…mår illa och det är inge bra tecken.
Håll tummarna om ni kan Flört

Decaius
0

Håller alla tummar, Tunnan! Hoppas du kan få må lite bättre och att inte proverna visar några tråkigheter!

/Calle

fjantomen
0

Håller alla tummar jag har Tunnan!

Hoppas det ordnar sig !

Surrounded? Great then we can attack in any direction!

Mr_bob
0

Det var tråkigt att höra. Jag håller både tummar och stortår för att det ska ordna sig.

zoncar
0

#24 inte till en trevlig jul för dig Tunnis, men vad ska jag säga, lider med dig och hoppas och vet att det kommer att bli bättre för dig! Men att ha tålamod är naturligtvis svårt för dig. Nä kompis du kommer igen ty jag vet!!!Skrattande PM,a ifall du vill

[Tunnan]
0

Tusen tack byggkompisar.

Ni kanske tycker att jag är lite väl frispråkig iblande med mina krämpor och elände…men…jag bara känner behov av att får prata/skriva av mig ibland om det.
Ni får säga till när jag blir för tjatig.Flört

Decaius
0

Ingen fara tunnan! Hoppas bara att du får må bra 2013!

ElLobo
0

#29: Jag tycker inte alls att du blir tjatig, det är bara att du fortsätter. Skrattande

Roca
0

Krya på dig Tunnan!

zoncar
0

#29 snälla  Tunnis anledningen att denna sajt funkar så bra är pga av att Ellobo låter denna sida leva sitt eget liv, här känner man sig som både en i gänget och viktig person, klart du får "gnälla", du är inte ensam att må dåligt förövrigt!!Skrattande

Mr_bob
0

Det är inte alla som vågar att "gnälla" med risk att bli gnällig. En vän är en god lyssnare. Krya på dig Tunnan

Sven-Erik
0

Det är ett jäkla otyg när inte kroppen hänger med riktigt. Krya på dig Tunnan!

Charlie82
0

Klart att man får "gnälla". Alltid skönt att prata av sig lite. Glad Krya på dig nu och så hoppas vi alla att 2013 blir ett riktigt bra år.

[Tunnan]
0

Mången tack
Jo dom flesta proverna var oförändrade sen sist utom mitt urea som ligger på 23.
Tror att normalt bör inte det vara över 7-8 eller så.
Men nu är det annat som har hänt som är ännu värre…min mor har fått cancer på levern samt i lungorna igen…så nu är det nog kört för henne tyvärr.
Hon har kämpatt i 4 år nu med sin cancer men nu orkar inte hennes kropp mera.
Sen har min farbror fått samma skit som henne.
Såå…jaa  man är lite deppig just nu, minst sagt.Gråter

[Henke29]
0

Ja de är inte alls kul detta Tunnan.Rynkar på näsan
Nån ggr måte vi få något postivt också..
Nu har det bara vatt mest utför som sagt..

ElLobo
0

Det var inte alls kul! Ibland är det bara elände med allting. Precis som Henke skriver så måste det ju vända någon gång.

Roca
0

Det var jättetråkigt att höra Janne. Det är jobbigt när ens närmaste drabbas. Hoppas på positiva nyheter.