Senaste och sista klara modell detta år
Blev inte så många som det var tänkt men nu har jag fått upp bygglusten igen så det rullar på.
Denna gång är det en Scot Racing Team Honda RS250RW och förare är Andrea Dovizioso. Detta är en av Hasegawas nya ur deras Mc serie. Då jag med åren byggt närmare 100 hojar av olika fabikat mest Tamiya så måste jag säga att detta är ingen hoj för nybörjare. Den har rent detaljmässigt många kul detaljer som inte Tamiyas har men många väldigt små och klena detaljer där jag fick göra egna lösningar då dom gick sönder eller var för klena. Så lite erfarenhet krävs …Annars en ok hoj även dekalerna är väldigt sköra och reagerar inte så bra med Microsol och set. Skall se om jag kan ordna lite bättre bilder blev lite suddiga såg jag dåligt ljus här inne får ta i dagsljus i morgon.

Läckert!

Mycket snyggt!
Mycket snyggt bygge. Ställ den med en annan bakgrund så ser den ut som man skulle kunna hoppa upp på den och köra iväg! 
Mycket läcker finish på Hondan! Håller med #4, den ser väldigt realistisk ut.
Tummar upp här också, lack och dekaler är mycket övertygande! Som #4 säger, hitta lämpligt bakgrundsfoto så lurar du oss alla :-)

Lika snyggt som alltid.