Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 785 ggr
leo-
0

crash and burn

tante ju craschade rejält inatt

vaknade av en smäll mitt i natten och hittade henne liggande i delar på golvet med piloten stående bredvid tittandes oskyldigt på mig.

Ska kolla idag om hon går att sätta ihop igen annars blir det skrotlåda (det var på ett sett tur att hon var klar) jag har inte hittat alla propellrarna än t ex  

och deltagarbilderna finns ju kvar

[](javascript:void window.open('Slideshow.aspx?Login=leo&&BinaryId=0e3ff240-6438-49ec-9f6c-a4f4796e434c', 'slideshow', 'width=750,height=550,menubar=0,resizable=1,scrollbars=1')) Piloten

ElLobo
0

Nattflygningar är farliga! Otur med planet, men piloten klarade sig ju helskinnad.

ElLobo
0

Inte nog med att du har en mutbar domare, du har även en pilot som inte kan flyga! Flört

stickanw
0

Skulle nästan kunna säga i "mink condition" fast det är en iller

pebben
0

Hm har piloten cerfikat för natt räder?

//pebben (vet hur det är! har ju en alltid oskyldig kissemiss ? )

StefanW
0

#4 Honom träffade jag idag och han såg ut att vara allt annat än "oskyldig"…

Skrattande

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

Det är dessa små oskyldiga djur som gör att husse svär när det blir för mycket päls i färgen … Skrikandes  Då springer misse och de andra djuren (ja, flyger också) sin väg …

AndersE
0

Kan man inte göra fina penslar av pälsen? Ooch så marinera och grilla resten?

;-)

Hompe
0

#7 haha det där är ju en lösning

StefanW
0

#7 Underbart förslag! Skrattande

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

#7: Ja, det finns många bra recept om man letar på Internet. Bl a har vi hittat ett på "cockatoo-au-vin" … Inklusive bilder!

StefanW
0

#10 den skulle jag vilja se!!! Skrattande

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

#11: Jag har letat men hittar inte länken. Det var i alla fall ett mycket roligt recept! Det fanns bilder på en väldresserad kakadua som låg i stekpannan, på skärbrädan m m!

StefanW
0

#12 Skrattande

Stefan - Modellbyggare