Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: airbrush-färg-lack
Läst 1551 ggr
Bhudda
0

Utråkad,,, måste hitta på nått..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tja vad gör man när man väntar på sina grejor så man kan börja bygga..Rynkar på näsan.   hmmm…..  skokartong,en massa eltejp, gammal datorfläkt + gammal HP laddare….. Tungan ute

Tja vad tycks hyfsat eller???   Inte riktigt klar måste gå o lägga mig nu…..   04.43  ZZzzzZZZZZZzzz  zzz

Bhudda
0

nästan klart

Bhudda
0

Började med en skokartong…

Bhudda
0

en massa eltejp senare…

Bhudda
0

Dags att välja ut fläkt för utsuget…  det blev den minsta för den hördes minst o är fullt tillräcklig tror jag…..   kanske ska sätta en i botten med….  Flört

Bhudda
0

fläkt monterad…   sen blev det lta LED lampor…   har lite annat småfix kvar…   men men den var fan nästan grattis…   Skrattande

Bhudda
0

On/Off till fläkten  he he

Bhudda
0

Kunde inte sova…Obestämd hittade en bit MDF skiva..  och tog en av fläktarna jag inte andvände till "målarbåset"..  och så bide det en snurrskiva..Glad

Bhudda
0

Glad

Bhudda
0

Tja då e man redo för grejorna som kommer idag….. Skrattande

Bhudda
0

Tja lita vit…

Cool

Bhudda
0

Glad

nox_umbra
0

snyggt, kul men lite projekt som inte direkt är modeller. kommer du koppla på någon slang på fläkten för att leda bort gaserna? gammal damsugarslang kanske funkar

[Orso]
0

Kommer verkligen den lilla fläkten göra någon nytta? Jag har två badrumsfläktar i min box men om jag grundar med en sprayburk så ligger det färgdamm över hela rummet.

Dioramabyggare
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#0: Jag som undrade vad det är du har byggt… associerade först till "Den makalösa manicken" FlörtSkäms

http://www.youtube.com/watch?v=Hccf-8BYaDg

Bhudda
0

#12 Tackar har ju inte kunnat bygga modeller..Rynkar på näsan. väntar på min airbrush OCH den missade jag såååååå klaart idag när den kom med UPSGråter Men nu har dom fått koden och kan ringa direkt på dörren..(imorgon)

#13 Nope antagligen inte… har andra lite rejälare saker med dom hörs rätt så bra…  men det blir ivarjefall en till..  :-)

#14 ha ha ha… jag visste själv knappt vad det skulle bli när jag började…   Obestämd