Vad bor ni??
Jo som blekingebor så undrar man vart bor ni andrar då; ja blekinge är ju så söder ut man kan komma och en bort glömd hörna i Sverige, men ja, men vart bor ni andra tro? jau bor i karlskrona!! sorry lite dialekt! men vart bor ni??????
Linköping, 8 km från flygvapenmuseet, inte så illa
.
Hehej jätte roligt!! hoppas på fler kommer på??!!
Norrköping
#4 ursäkta men vart i sverige ligger denna fina stad tro?? län gärna

Län: Västragötaland (i Skaraborg!) Närmaste stad: Skövde By: Väring
Stefan - Modellbyggare
I byn Gripenberg, Tranås kommun, Jönköpings län i Småland.
Västragötaland här oxå…Dals Rostock…Ena bete från Mellerud
By: Strömby.(Hette Svinhult förr) 
Kommun: Torsås
Län: Kalmar
Landskap: Småland.

Stad: Ludvika
Kommun (jag gillar på olika sätt inte begreppet "kommun"; jag tycker det låter så byråkratiskt
): Ludvika
Landskap (jag gillar på olika sätt inte begreppet "län" heller; jag tycker det låter ännu mer byråkratiskt 
): Dalarna
I Eskilstuna, Södermanland. Tjugo minuter från pansarmuseet Arsenalen (som ligger i Strägnäs)

Annars har du ju den här gamla tråden att botanisera i:
Men det kan ju vara dags för en ny tråd eftersom många flyttar på sig. Jag bland annat … 

Lindesberg, Västmanland men Örebro Län, 4 mil norr om Örebro. 
Moholm som ligger i Töreboda kommun. Närmsta större stad är väl Mariestad eller Skövde.
Södermanland; Koppartorp 2 mil SV om Nyköping.
Luleå, norrbotten. Toppen av Sverige 

Har du flyttat, ElLobo?
Jag bor i Härnösand utefter Norrlandskusten, inkörsporten till Höga Kusten
Landskapet är Ångermanland, länet Västernorrland!
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus
Hakar på som utlänning!
Bor i Mariehamn på Åland.
Samma här. Bor i Wassenaar strax utanför Haag i Holland!
Simrishamn på Österlen, Skåne.
Eksjö, 40 minuter öster om Jönköping. Syns med stereolupp på de flesta sverigekartor. :)

#17: Jo. Numera är det Falun som gäller.
Här:
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Bodö, Norge, Nordland, Norr om jättenorr. (Norr om Bottenviken till och med. Närmaste svenska stad..? Arjeplog.
@Krillekrokodil - Instagram
#17 aha härnösand, där eller rättare sagt hemsön gjorde jag delvis min lumpatid, hursom jätteroligt// Micke
Jag bor i Ullared ! och jag hatar gekås det ända som är bra är att det finns billigt super lim!
Limme

#25: aha, roligt! Hemsö fästning är ju numera öppen för allmänheten och ett intressant museum och turistmål!
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus

Falun Dalarna
Enviken,ett Rockabilly näste 3 mil norr om Falun- Dalarna
#27 Visst är hemsö fästning öppen för de civila numera! men jag låg på ett radarberg som jag tror låg en bit ifrån själva fästningen! minns inte riktigt längre exakt vart ty året vart 1986, men självklart håller jag med dig Roca att det är intressant att få se denna fästning!!
#23 häftigt Emo