Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: tips-råd-problemlösning
Läst 954 ggr
nox_umbra
0

Har ni inte sett den redan så gör det!

tänkte att jag kanske skulle börja bygga på min Staghound så jag surfade runt efter lite ref bilder för inspiration. och då stötte jag på det här bygget.

http://www.network54.com/Forum/652033/thread/1254011702/Bronco+Models+1-35th+Staghound+Armoured+Car+AA

jag satt med hakan nere vid knäna medans jag skrollade ner bland bilderna.

så nu har jag nog ångrat mig vad gällande bygge av staghounde'en kommer ändå inte att lyckas bättre, så vad är det för mening då.

Harvåker
0

Ska vi jämföra med Randy så får vi nog lägga av allihop… Men han är ju inte ensam på den nivån och även han har nog kladdat lim på ett par huvar i sina dar. Så det är väl bara att köra på, rätt som det är får man till något som man känner sig nöjd med!

starhawk
0

Tja har man inte sysselsättning så skaffar man sig!

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Krillekrokodil
0

Lite bensin i den motorn så startar den säkert! Helt otroligt vad vissa kan få till!!!

@Krillekrokodil - Instagram

fjantomen
0

#1 Själv tycker jag det är skönt med duktiga byggare så man vet vad man har att sträva efter och få idéer av. Så bygg din staghound och gör det med din egen personliga touch!

Vore skittrist att inte bygga för att någon hade byggt snyggare. Då kan jag ärligt säga att jag inte hade byggt en enda modell.

Så på´t bara Skrattande

Surrounded? Great then we can attack in any direction!

StefanW
0

"Kan han kan jag" …åtminstone försöka! Glöm inte att ha kul medan du bygger.

Stefan - Modellbyggare

Mr_bob
0

Vad ska man säga? Det där var något i hästväg eller ska man säga microorganismväg. Bilder har svårt att återge storleken så det skulle vara kul att se det i verkligheten. Eller inte. Då blev man nog knäpp.

Dioramabyggare
0

#6: Att döma av bild #5 verkar motorn vara i storlek som yttersta delen av byggarens pekfinger.

Decaius
0

#0: För min del ligger själva inspirationen/kicken i att det finns en nivå bortom nästa vägkrök att sikta mot! Så jag håller med de andra: bygg på och se till att ha kul! :-)