Nissan skyline
Färgen är ju grym på denna 
Ser verkligen fram emot fler byggbilder..
Härlig färg
Hade nästan samma nyans på min gamla Saab V4 en gång i tiden 
Jaa, den var också lite trimmad.
Lite portad och vassare kam + extraktorgrenrör.
En lite parentes bara
och nu till ditt bygge Micke…ser mycke bra ut.
Opalgrön! 
Fler paranteser, bara så han kommer ifrån JapCrap-träsket.
Du hade väl de blågula dekalerna så att den såg ut som 70-tals fabriksrallybilarna också? Och kryssinsuget? Och dubbla webrar? 
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Ser riktigt bra ut1
Har byggt en Mazda från samma serie och tyckte också att gjutningen var riktigt bra och så var det med lite alternativ på fälgar, höger/vänsterstyrd osv.
Hmm tänkte på limegrönt när jag köpte färgen på Biltema men men!!
Tror färgen även passar på en Charger -71a kanske ganska likt trots allt en mopar färg!!!!
#5 nä aldrig mer en japse Wilde, får liksom utslag, tyvärr finns inte de riktiga bilarna som modeller, ja åtminstone inte till hyfsade priser, annars så har ju Jura Airio gjutit upp en underbar 2-taktare (SAAB). men denna modell är alldelles för dyr för mig!!!!
Ha vad säger du nu wilde??
Nej vi bråkar inte!! detta är bara ett kompis bråk ifall nu någon nu inte gillar detta, känner , tunnan, henke29 plus de andra mycket väl jo vi är kompisar som gillar att driva med vara, och då liksom!! hoppas jag ehumm?? glömde nästan dig Wilde
#9 Bah, man sätter väl inte stripes på det hållet? 
Det ser ju ut som att bakluckan hålls ihop av ett spännband. 
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus
#11 Hallå där
Gillar sånna här gamla muskel bilar som sagt.
Sen kan de vara kul med lite mopar byggen..
#12 kan dess värre bara hålla med! men muskelbilar såg ju nästan ut så här vart det gäller dekaler, ja åtminstone mopars
"kanske"???
#13 jo henke nu om nåt är det väl dags för ett byggmöte, prata strunt helt enkelt och viktiga saker som modellbygge oxå!!!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Klart "fartränderna" ska sitta på tvären, den går ju för fort om de sitter längs med!
Jag är ingen renlärig biltok, utan mera Allmänt biltok och gillar dessa skylines, grym sång i maskin, kolla vilket klipp det är i motorn i Mine's R34:a!
Du får tycka vad du vill om din 34:a, jag gillar den i alla fall, fräck färg också.
Niclas
Klart den är fräck, ruskig bil! Men jag föredrar gamla jänkejärn inte ett snack om annat, japs bilarna är grymma men jänke järnen är liksom nåt mera som aldrig dessa bilar kan bli ?? ja enligt vad jag tycker då! självklart får någon annan tycka anorlunda fattas bara!!!!!

Är också ett MoPar-freak så de bilarna ligger mig varmt om hjärtat, finge jag råd blev det en sådant järn i garaget. Helst en '68 charger då jag tycker de runda baklyktorna är så grymt snygga jämfört med de avlånga som kom sedan.
En Cuda eller Challenger vore ju inte heller fel, eller varför inte en Plyma GTX med elefantmotorn!
Jum jum jum….
Niclas
Jo du Proosen enligt dina bil förslag så vattnas det i munnen på mig mer än lovligt, glad att man samlat på sig sådana pärlor åtminstone i skala 1:25/24. Jo Japs bilarna är super häftiga maskiner, men som sagt mitt hjärta klappar för jänkejärn, Ha det gott Proosen
Nä vart inte ledsen Hayabusa kapa på du så mycket du vill, jag är själv inte särkilt seriös vad det gäller att inte kapa trådar! så gå ån man!!!!!
( ja jag vet, svengelska!!!)

Curious yellow? Den färgen har jag i mitt blivande byggrum :)
Hur många "high impact colors" finns det, det är Plum Crazy också, men mer? Tycker det är läskigt att japan kan bygga såna åk som den där! ;)
Ser grymt bra ut Micke.
Kul att vi kan driva lite med varandra…sådant peppar bara.
# klart man ska kunna skoja med varandra, annars vore jag inte intresserad av att vara på denna sida, gillar skarpt den typ av humor/ ha de gott Tunnan!!
# Tack för länken Proosen!!

Inte curious yellow..? 
Vad fick jag det ifrån då