Mina kalsonger!!!
I fredags fick man hålla hårt i kalsongerna i byn!
Där sitter man helt fredligt på kondiset tillsammans med hustrun och dricker kaffe och äter en mumsig bakelse, då plötsligt ett gäng tjejer dyker upp och efter en osäker blick på min kära hustru säger de att de vill klippa i mina kalsonger!
Bara en sån sak!!!
Men som den artige man som man faktiskt är, så ställer man naturligtvis upp för tjejerna!
Ett par klipp senare var saken ett faktum, tjejernas jubel steg mot skyn och mina kalsonger saknar numera sin tvättlapp!
Varefter möhippegänget drog vidare mot nästa offer …

#0 Haha… Det är roligt när de har humor på en möhippa/svensexa så att det inte blir någon förnedring som var så populärt ett tag…
…men vad sa gumman din?

Stefan - Modellbyggare

#1: Hon blev erbjuden att klippa själv, men sa att då klipper hon bara sönder dem (hon är nästan helt blind, men därmed inte sagt att hon inte ser när jag hittar på elände
), så klippandet fick de sköta själva. Hustrun tyckte det var kul att jag var med på det!

ett gott skratt förlänger livet…
Stefan - Modellbyggare

Ja hej å hå vad en del får stå ut med 
Vad exakt tänkte du när de frågade undrar vän av ordning?
Niclas

#3: Javisst, vi blev glada, de blev glada och alla som såg oss blev glada!

#4: Ja, man såg ju på dem att det var ett möhippegäng, men nog undrade jag först när de kom fram och frågade om de fick fråga och göra en sak. Man kan aldrig vara säker när det gäller det motsatta könet! 

Du skall ju vara väldigt glad att kalsonglappar inte sitter i fram……..

Ha, ha!!! Ja, då hade kanske svaret blivit helt annorlunda!

"Du skall ju vara väldigt glad att kalsonglappar inte sitter i fram…….."
He he…..