Ser bra ut så långt Tobbe!
Kan ju vara så att de vita dekalerna ska dit först för att underliggande färg inte ska lysa igenom.
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#2, 6: Antagligen är det så! jag hade det där problemet när jag byggde min Canberra, som tur var fick jag ett par extra dekaler att lägga på men först målade jag dom gamla vita, då blev det bra (den vann visst det gruppbygget om jag inte minns fel)
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

#6.2: Du har (förmodligen) helt rätt! Jag vet många som har problem med vita dekaler mot mörk botten, och flera av dem målar en vit rundel eller ett vitt fält innan de lägger på de vanliga dekalerna. En del använder sig av dubbla dekaler men då kan det bli problem med exakt passning.
Spännande bygge Tobbe! En Tamiya är alltid trevligt då de brukar trilla ihop så fint.
Ett litet tips är att du kan skära ut de vita rundlarna och använda dem som schabloner om du vill måla dit märkningen.
Tack för infon grabbar. Passformen på det jag satt ihop och torrpassat hittills har varit perfekt Charlie.
Ser bra ut Tobbe! Kul detalj med texten på däcken!

Lite taskig text kanske men Dunlop är i alla fall rätt. De tillverkade däck till bland annat Spitfire.
Jepp och bla. Bf-109:orna körde på Continental 
Ser bra ut Tobbe.
Bara dom inte kör på Savadäck så….
Kanonsnygg cockpit!
Mycket snygg cockpit Tobbe!
Mycket snyggt och väldetaljerat Tobbe!
Tjusigt! Skönt när det inte behövs mer spackel än så.
Snyggt Tobbe! Nu syns de vackra linjerna.
Väldigt snyggt byggt Tobbe, fin inredning med mycke fina detaljer.
Många bilder är kanonkul…sånt gillar vi.

Väldigt snyggt och väldetaljerat! Instrumenten och bältena är ju helt klockrena! Kul projekt som kommer följas!
Stilig preshade!
Grymt snyggt måleriarbete!! Den här spiten kommer att bli supersnygg.
Snyggt Tobbe! Riktigt fin målning.