Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 1168 ggr
Börje
0

Vårstädning eller inte.

Fick ett ryck och började städa hobbyrummer (jo jag är en av dom lyckliga med ett helt rum endast för detta) eftersom det är MC-tider som är på g. När jag plockade med prylarna, ner i boxar, upp på hyllor, in i skåp mm mm så blev det..titta där, den måste jag och den och den och den och den. Sedan satt man där i alla fall och småfnulade med grejorna. Mitt styrenberoende har bara blivit värre och värre efter jag gått med i detta forum. Det är ett stort nöje att se edra alster, ta del av era tips ni så frikostigt delar med er. Jag inser att det kommer att ta tid att nå upp till den nivå många behärskar (har bara byggt direkt ur lådan förr) om jag någonsin kommer dit men…jag har så kul när jag bygger och jag lär mig mer o mer, så ett stort TACK till er alla för att ni delar med er.

Trevlig sommar

Börje Andersson, Linköping.

StefanW
0

Been there, done that, got the t-shirt…välkommen till klubben! Flört

Stefan - Modellbyggare

WildeSau
0

Det räcker ofta att kolla på boxart och lukta lite i kartongen. Cool

Man slipper även slipdammet och färgångorna…

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

ElLobo
0

Skrattande

Dioramabyggare
0

#0, #1, #2, #3:

Skrattande

fjantomen
0

#2 Varje gång jag öppnar en byggsats jag köpt och snusar i kartongen gör min själ en tidsresa tillbaka på 30 år och man får den där konstiga ny modell känslan…. Skrattande

Också skönt med det här forumet, man är inte sjuk för att man köper modeller som kommer att räcka typ 3 livstider…. eftersom så många fler är "drabbade" Cool

Surrounded? Great then we can attack in any direction!