Flottiljens Dag F 7 13 maj
Söndagen den 13 maj är det Flottiljens dag på F 7 i Såtenäs. Programmet i detalj är i skrivande stund inte helt fastställt, men helt klart är att det kommer att bli flyguppvisningar med både moderna och historiska flygplan samt markutställningar. Flottiljen kommer att vara öppen för allmänheten från klockan 09.00 till 16.00.

Det blir en kanondag för de som gillar flyg, och för de som vill skaffa lite referensbilder till sina byggen!
Låter som skoj

Ja, det brukar vara mycket fina dagar med massor av flyg av alla sorter.
De enda som klagar lite emellanåt är de som tyvärr är tvungna att stå i stånden eller kanske vara funktionärer. Men bara lite.

Lagom långt för makens del :)
#2 ja man får va glad att dom hittat funktionärer som ställer upp, så är det inte inom rallysporten
blir nog kul inte så långt för pappa o jag att åka

Någon som var där och kan skvallra lite?
Var det något att ha i år?
Jag var där, det va väll inte så mycket o se inte flyggupvisningen i alla fall(tycker jag) var lite lansen lite jas lite safir och sen verkade det va slut
utställningen stod det väll lite fina plan och grejer va ju mest kul att få se museét där stog massa fina modeller i 1/72

Synd att uppvisningen inte var något speciellt! Det brukar ju vara bra.
Ja det var ju jätte bra förra året

Var själv inte där, utan grabben var utagen till DM i Scouterna, så jag var hela dagen på Kinnekulle i regnet och kunde höra flyguppvisningen, men det var roligt att få en dag med grabben!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

#9: Jag tror att det var värt minst lika mycket!