Petzons bokslut
Jag blev så inspirerad av alal bokslut att jag blev sugen på att skriva mitt eget. jag har inte varit lika produktiv som mång av er aqndra, jag har bara hunnit med att fullborda fyra modeller under 2011.
Oseberg
Gladan
Kon-tiki
Mini Oseberg
Extra roligt var dock att två av modellerna vann GB
Börjar med en bild på Oseberg

Jag kommer inte att säga något. 
Men jag tycker det är otroligt fina byggen du har åstadkommit, väldigt imponerande fartygsbyggen, och fyra stycken fullbordade modeller är fler än vad jag har lyckats med.
När man ser vilka modeller du har färdigställt så kan man lugnt stryka "bara fyra". De modeller du har byggt ligger på en sådan nivå att jag inte förstår hur du har hunnit med alla fyra. Otroligt snyggt jobbat och än en gång grattis till dubbelsegern i GB. Gott nytt år!
Snyggt,snacka om byggtempo du har….
sani
www.bosnafly.n.nu
Mycket fina byggen Petzon! Väldigt bre bokslut! Det hade nog bara blivit en halv om jag byggt! 
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Håller med "charlie" i #5. När man följt dina fantastiska byggprojekt -och det är ju faktiskt trämodeller det är fråga om- så tycer jag att du har varit fantastiskt produktiv. Och det är ju inte direkt några i all hast hoprafsade byggen heller -de håller ju oerhört fin kvalité! Om än inte störst, så måste jag nog ändå säga att Kon-Tiki är en personlig favorit som utgått från Petzon-Varvet under året som gått.
Tack för alla positiva kommentarer
Fyra mycket starka kort petzon!