Tradition of London
Som en del kanske märkt har jag börjat måla figurer i vitmetall.
Det hela kom sig av att en av mina arbetskamrater visade sig ha delvis samma intressen som jag. Han berättade att han målade figurer mot betalning och frågade om jag också skulle vara intresserad.
Jo, det kunde ju vara intressant tyckte jag och skickade en bild på tidigare målade figurer som arbetsprov till Magnus Lindström på Tradition of Scandinavia.
Lite senare hade jag fått hem tre figurer i 1600-tals uniformer som skulle målas. Den ena av de figurerna är Skaraborgaren som jag visat upp här. Så de figurerna ska målas och skickas tillbaka till Magnus.
I ett mail nämnde jag att jag huserar på diverse forum och brukar visa upp vad jag gör, och Magnus tyckte att det lät spännande, och ville ha länkar, vilket han också fått.
Tack vare att jag hjälp honom promota ToL så fick jag Sherlock och sedemera även Watson som tack för hjälpen.
Det ena ledde till det andra, så nu bär det sig inte bättre än att jag blivit ansvarig för att sköta informationen om figurserierna och alla nyheter på de forum jag bevistar.
Jag kommer alltså att i inlägg här informera om nya produkter och lite sånt som jag tycker eller tror kan vara av intresse.
Mvh
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Det tycker jag låter intressant! Och riktigt kul att dina figurmålningstalanger verkligen uppskattas.
Jag tycker med att det låter härligt. Göra reklam för något man gillar och få ta del av kakan… Underbart. Lycka till och fortsätt lägga ut bilder mm
Min byggar blogg Glue-sniffers-unite
Tack ElLobo och SentiC! 
Jo, det är alltid trevligt när det händer nåt kul!
Trevligt Håkan
Kul att du får hålla på med sådant som du gillar och då även ev får lite för det.
Trevligt Trevligt.
Tack Tunnan! 
Visst är det!
Låter mycket trevligt!
Tack Charlie!