Citroen 11CV, Luftwaffe
Hujedamig! Här går det undan! Första gången någonsin som jag bygger en bil och detta gav mersmak. Kanske man borde testa en skrammelvagn också
Denna lilla rackare tog inte längre än 4-5 timmar att knåpa ihop. Som vanligt med Tamiya är passformen fenomenal och ett riktigt roligt bygge är det.
Nu ska den få lite future och dekaler samt vädring. Har torrborstat lite på den än så länge.
Nu väntar jag bara på att mina gräsmattor från Ministuff ska dyka upp så jag kan ta itu med dioramat från Munchen 
Supersnyggt!!!
Trevligt! Snabbt och snyggt byggt Charlie!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Snyggt Charlie! Fordonsparken inkl. Doras växer, kul!
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus
Härliga linjer på den kärran! Vad skall mer vara med i diot?
Tack ska ni ha allihopa! 
# 9 Det skall bl.a annat vara 2 st Fw-190 "Langnasen Dora" ur JV44. Det ska bli en scen från Munchen-Riem flygfältet under krigets slutskede, april-45.
Vilken härlig bil du har där Charlie 
Läckert som sjutton! Får mig att tänka på en av Ken Follets böcker som utspelade sig under andra världskriget där de tyska agenterna körde Citroener!
Tack Penguin!
He he, ja man kan se herrar i långrockar och hattar körandes i full fart längs en mörk skogsväg eller regnig gränd.
Snyggt nersmutsat Charlie!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Riktigt häftig vädring! Gillar dom små gluggarna i framrutan.
Tack ska ni ha grabbar! 
Läckert Charlie! Har en likadan som också så småningom skall få göra entré i ett litet dio tillsammans med en FW190A-3 under service och en Kübelwagen. Jag tycker du har fått till den riktigt snyggt!
Tack Hektor! 
Ditt dio låter väldigt spännande. Ska bli riktigt kul att få se resultatet.
Jag ser nu på bilderna att det finns vissa ställen som behöver få lite mer smuts och andra ställen jag kan putsa lite. Kameran är ett rekorderligt verktyg som avslöjar mycket man missar med ögonen.
Mycket snyggt.
Vilken skitig ruta, nästan lika skitig som min bilruta.
Den där var verkligen lerig hehe 
Snyggt blev det också.
He he he! Tack ska ni ha! 
Snyggt.
Mvh Bengan
Tack Bengan!