Dala Open 2011 - Ja eller Nej?
Bara undrar?
Charles King
-----------------------------------------
Mitt användarnamn på Facebook: 'One-Step-further'
Mitt användarnamn på Instagram: 'inscale_miniatures'

Eftersom jag vet att det är utställningen Dala Open du undrar över, så tar jag och ändrar lite i rubriken så det inte blir några missförstånd.
Hejsan
Det blir inget 2011 , det var tänkt ev i Februari 2012 men som det ser ut nu så lägger vi det på is tillsvidare, om inte nån tar tag i det vill säga.
Så svaret är nej.
Thomas

OK. Synd! :( Tack.
Charles King
-----------------------------------------
Mitt användarnamn på Facebook: 'One-Step-further'
Mitt användarnamn på Instagram: 'inscale_miniatures'

Visst är det synd, men det är en ganska stor apparat att veva igång så det är nog bra att inte hålla något i år. Hellre mera sällan och bra än ofta och dåligt.
Jag för egen del hoppas att livet lämnar lite mera utrymme för arrangemanget framöver men som det ser ut nu är det fortfarande väldigt mycket med firman som stjäl tiden för mig.
Men vi har ju våra byggmöten och andra träffar så det finns goda möjligheter att träffa likasinnade och snacka bort några timmar i goda vänners lag.
Niclas
Ipms dalarna kör ett byggmöte i Ornäs Söndagen den 20/11.
Sist var det i det närmaste knökfullt där med bl a ett gäng från Stockholm på besök.
hörs
Thomas
Som både Thomas och Niclas säger så krävs det rätt mycket jobb att ordna en utställning/tävling.
Vi lgger lågt och samlar kraft och kör våra byggmöten så länge.
Två möten kvar i år den 20/11 och 11/12 09:00 - 17:00
Det blir lite miniutställning där ibland när vi tar med klara modeller för beundran.
Alla som känner för det är hjärtligt välkomna att hälsa på oss.
Peter