OT sorry boys
Dom som känner mig,har kanske märkt min frånvaro,ingen fara..allt ok,bara att jag har fått den dära ingen inspiration-sjukan,jag lovar..det är ett/en lager damm på byggbordet,har inte orkat med någonting,men jag hoppas att bygglusten börjar rycka mig i tårna,ha det gott :-)
Det kan bli så med bygglusten ibland! Hoppas du återfår den snart så vi får följa dina fina byggen!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Det brukar bli så framåt sommaren, många projekt i skala 1/1 som behöver fixas. Jag försöker i alla fall bygga minst en gång i veckan. Hoppas att du återfår lusten till hösten.
Bjarne

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Du behöver inte be om ursäkt för nåt sånt. Vi är nog alla periodare med modellbygge då det krävs inspiration om det skall bli något vettigt av det. Jag hade en period när jag kombinerade små barn med extremt mycket tjänsteresande och en husrenovering på toppen. Nej, då fanns det ingen bygglust och det hela slutade med hjärtutredning på sjukhuset. Ett jobb-byte löste situationen och när strypkopplet kom av så fanns bygglusten där direkt igen. Ta det lugnt bara så kommer suget igen…
Om bygglusten ligger riktigt lågt, kanske tom under ytan.
Har du inte funderat på en att bygga en ubåt?
Du gillar ju alla möjliga sorters fartyg. 
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus
har själv lite bygglust, AFM away from modeling. En total städning vid arbetsbordet brukar hjälpa
Samma "byggtorka" hos mig är jag rädd. Har varit för mycket både privat och på jobbet senaste tiden. Men visst börjar det klia lite smått i styren-fingrarna igen. Jag har i alla fall plockat fram Revells tankfartyg "Esso Glasgow" ur katong å påse och så smått börjat fila bort de hemska gjutna hockeyrinks-relingarna… Alltid nåt. Sommar och fartyg hör liksom ihop på nåt sätt.

Samma här, renoverar huset för fullt och det mesta ligger nedpackat i kartonger. Lust finnes,men inte tiden! Ser fram emot en höst med nytt hobbyrum bl.a.

Stefan - Modellbyggare
Hoppas att du snart får tillbaka din bygglust Tommi
Saknar dina byggen här.
Har själv inte så mycke tid just nu med bygget
Kör brum-brum traktor i skogen just nu om dagarna.
Mycke ved blir det
Har nog ved säkrat för iaf 3 vintrar framöver