Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 791 ggr
starhawk
0

Hotchkiss Kulsprutor

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har sökt med ljus och lykta efter Hotchkiss MGs i skala 1:35, tillverkas visst av Calibre 35 men dom verkar inte intresserade av att sälja utan hänvisar till sina återförsäljare, Hannants har den på sin lista men med notationen "tillfälligt slut, snart åter i lager" men det har stått så rätt länge nu. Ett alternativ men väldigt slösaktigt och dyrt är ju att köpa ett gäng Hotchkiss-beväpnade franska vagnar och ta den därifrån men finns det nån som vet nåt billigare alternativ?

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

starhawk
0

Puff!

[Hayabusa]
0

Sockelshop har Calibre35 #35058 i lager.

Tysk sittande WWII-pilot hittar du också hos Sockelshop. Sök på VL1374

www.sockelshop.de

starhawk
0

Det fanns endast ett exemplar á 2 st kulsprutor av dom fyra jag behöver men det är väl en början i alla fall, beställt! jag kanske skall gjuta resten när jag har orginalen Obestämd

Den enda sittande pilot jag hittade där var så dålig bild att det var som att köpa grisen i säcken, så jag avstod

[Hayabusa]
0

Ok. Tack för tipset.

starhawk
0

Sorry Hayabusa, vart tar folkvettet vägen när man är stressad Skäms naturligtvis skall du ha stort tack för tipset

Märkligt förresten att jag inte hittat dom där, jag har ju beställt från dom förut och varit inne och letat på deras sajt, fast då var jag väl centrerad på den där förpillrade kanonen Obestämd