Proosens bilder från'Open 2007
Hejsan!
Efter mycket besvär har jag nu äntligen fått ordning på mina bilder, kanske inte så många nya men en och annan vinkel är väl annorlunda.
Håll till godo.
Niclas
http://s87.photobucket.com/albums/k137/Nickelilltroll/Model%20shows/IPMS-OPEN%202007/

Tackar för bilderna, önskar att man varit där! Det är alltid kul att få se bilder från så stora evenemang!

//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Härliga bilder! Tänk så mycket kreativitet det finns!

Många fina bilder, men var det verkligen inte mera bilar på borden? Såg en Demon i bakgrunden, fick du inte med den 
En som aldrig blir nöjd, hehe.
Sven-Åke

#3 är nog böjd att hålla med dig, har tittat på många foto från årets Open, men inte sett många civila fordon. Eller är det så att det inte är många som ställer ut där utan väljer någon annan utställning för sina bilar? Det vore synd om det är så…
Men vilka byggen det visades upp, jag blev imponerad!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Om jag kommer ihåg rätt så var det dessa på civilfordonssidan:
McLaren F1, tre hojar, en Citroën B11, En lastbil, två Renault, En Honda CRX och den lilla Pizzaräsern. Lite trist uppslutning från bilbyggarna, själv sprack jag av både ekonomiska och hälsorelaterade skäl. Har en 1½ vecka gammal handoperation och jag trodde mig inte orka med en hel helg med barnvagnsrejs och utställningsspring så det fick anstå tills nästa år.
Annars måste jag säga att årets upplaga var mycket bra med större ytor i.o.m. en sal till. Inte lika trångt mellan borden så nu gick det att komma åt bättre med kameran och det nyfikna ögat.
Ha det!
Niclas