Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: föreningar-i-sverige
Läst 835 ggr
Joppo
0

Byggmöten i Örebro?

För några år sen vet jag att det anordnas byggmöten i Örebro av någon(några?) här på sidan. Pga bristande intresse antar jag att dessa slutade hållas efter en tid.

Själv skulle jag tycka det vore jäkligt kul om man kunde försöka kicka igång dessa möten igen. För min del behöver det inte vara ett speciellt avancerat upplägg, utan det räcker kort och gott att man träffas, bygger lite, äter onyttiga saker och snackar strunt.

Är det nån mer här som vore intresserad av att försöka igen? Jag vet att det bor en hel del byggare i Örebro med omnejd, så om intresset finns, borde det gå att få hyfsat med deltagareGlad

/Jeppe

ElLobo
0

Ja, vi var upp mot en åtta, kanske tio, stycken emellanåt, men eftersom bara tre av deltagarna bodde i Örebro, så blev det efter hand mest de som var på mötena. Plus att det som vanligt är mycket annat som ska konkurrera om tiden. Minskat intresse tror jag inte det var tal om utan det var istället att tiden inte räckte till. En timme dit och en timme hem, plus byggtid så tar det en liten stund.

MattaP är den som är ansvarig så ta kontakt med honom och kolla hur det ser ut idag.

JaguarMkVII
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag var med i det gänget men kände lite samma sak som vargen, det blev rätt långt att åka med en timme dit och hem. Jag är dock öppen för att dra igång något igen, men kanske med lite längre intervall.