Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettfordon
Läst 1943 ggr
gismo76
1

Honda Pons 2004

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Senaste modellen klar här från mig …Denna gången är det Max Biaggis Honda Pons 2004 som den såg ut under större delen av 2004. Fundera även starkt på att sluta lägga upp bilder här på mina färdiga byggen. Intresset är ju otroligt litet just för Racing som jag bygger så det känns ju inte som någon bryr sig om det ändå. Men är det en stridsvagn eller ett flygplan är det 50 åsikter bara på några timmar ….Jaja får se hur jag gör…

ElLobo
0

Jag tycker absolut inte att du ska sluta att lägga upp bilder. Jag tror att många tycker om att titta på dina färdiga byggen (och även andras liksom på hur byggena går framåt), även om det kanske inte blir så många kommentarer. Det verkar som de allra flesta bygger flyg eller pansar/militärfordon, men åtminstone jag gillar att titta på alla byggen oavsett motiv. Däremot kanske jag inte alltid kommenterar, mest för att risken är stor att det bara blir "snyggt", "fint" och liknande.

pentti01
0

Det vore tråkigt att inte få se dina grymma byggen tycker jag!

Håller med#1: fler som tittar än som komenterar,tror jag.

//Pentti.

ElLobo
0

Just nu när jag tittar på din tråd så är det två kommentarer men 21 stycken som läst tråden.

felle-j
0

Sluta inte att lägga upp bilder på dina byggen. De är ju jätte fina och det är kul att få se dina byggen, och andras. Men det är ju ännu roligare att få se bilder under byggets gång. Fast ibland kan det vara lite jobbigt att lägga upp många bilder.

Jätte fin mc. Jag byggde en racing mc när jag var liten och den är vel okej, förutom att bara halva modellen var målad.Skrattande

Felix

Maysula
0

Gismo du får inte tappa sugen ! Jag är ju själv räcerbyggare och har i princip samma åsikt som du, vi är dock ett litet men ettrigt släkte:-)

Ger vi upp så har ju dom matta byggena tagit över helt! Nej , mer blankt åt folket!! Vi har alla olika intresseområden men jag tror att dom flesta ändå kollar med stort intresse vad dom "andra" gör.

Däremot så är det bökigt att lägga in bilder på detta forumet, det är lite jobbigt tycker jag speciellt som jag inte är nån datahacker.

Kom igen Gismo! Jag kommer själv att lägga in lite GT40 bilder inom snar framtid.

Dina byggen som den här är ju fantastiskt tjusiga!!

Thomas

[Hayabusa]
0

Kan bara stämma in i Maysulas kommentar. Du presenterar väldigt fina bygge på löpande band. Att responsen är låg ska du absolut inte ta åt dig av. Variation är bra och inspirerande, det finns nog en en hel del "anonyma" åskådare som njuter av dina bygge.

/Steff

Texxas
0

Gismo jag tittar alltid på dina byggen och de är alltid otroligt fina.

Jag skulle gärna vilja se mer bilder under byggets gång för att se hur dina fina räsers växer fram.

Alvhult03
0

Grymt snygg hoj Putte/Lennart

starhawk
0

Ge inte upp gismo! Vi är flera som gärna vill titta på dina bilder även om vi inte alltid kommenterar!

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

gismo76
0

Får tacka er få som skrev något för era vänliga ord om min hoj …

Gismo

zoncar
0

Kan hålla med dig Gismo, tycker själv det är lite för mycket militärt, personligen föredrar jag gamla jänkare i olika former eller fordon i civila eller icke beväpnade fordon, men din hoj är mycket fin och, då med en märklig tanke från mig då jag avskyr skrevraketer pga att jag är farträdd, kraschat en gång!  det räcker!!!!

Modellfreak
0

Jag gilar allt som byggs här, och det är inte alla med det snygga resultat som vi ser på bilden. Men jag gillar inte att kommentera allt, för det känns som att man inte har några annat att säga än bra eller lycka till. Men säger jag det så menar jag det!

JaguarMkVII
0

Jag tycker att du är en ruskigt duktig modellbyggare som visar bilder på mycket snygga byggen av motorcyklar. Som du säkert märkt har jag aldrig kommenterat något av dem och det har ingenting med modellbygge att göra utan det är motorcyklar som sådana som är mitt problem. Tyvärr förknippas motorcyklar för mej personligen med djup tragik och otäcka upplevelser vilket gör att jag accepterar att de finns men att jag helst inte har några beröringspunkter.

Jag tycker att det vore mycket tråkigt om du väljer att inte posta bilder i fortsättningen och vill därför uppmana dej att fortsätta för att behålla mångfalden här.

Jens

gismo76
0

Tack alla för era vänliga kommentarer…Kommer flera bilder på mina nya hojar på gång här ..Nya Yamaha hojar..

Förstår att det kan förknippas med tragiska händelser med hojar …Samma sak som jag känner för stridsvagnar . Men alla är vi ju olika och bygger olika saker och tur är väl det …

Gismo

Darklord
0

Grymt snygg modell som alltid från dig.Skrattande Du verkar redan vara övertalad men jag tycker som alla andra att det vore synd om du slutade lägga upp bilder. Bygger en del motorcyklar själv och plockar ofta fram dina byggen för att kolla hur du fått till vissa detaljer.

gismo76
0

#15 Tack …var kul att höra att man kan ge inspiration till någon annan att bygga hojar. Är det något tips eller något du funderar på bara att fråga på har ju som sagt byggt ett antal hojar nu.

Gismo