Grattis Sven-Erik!

Grattis! Ha en riktigt bra dag!
Gratulerar

Grattis

Stort Grattis! 
Grattis! Cool tårta..
Ifall vi gratulerar den Sven-Erik jag tror det gäller, så saknar jag hans inlägg! hoppas att han vill komma tillbaks om inte annat Grattis ändå!!!!

Han är i alla fall inne och läser inläggen, senast så sent som igår, även om han inte skriver mycket numera.

Men hej grabbar!
Tack så hemskt mycket för gratulationerna!
Jorå, jag är här och "smygtittar" lite ibland. Saknar er killar (och tjejer) för det är en väldigt gemytlig atmosfär på den här sajten!
Tyvärr är jag väl inte så väldans aktiv med byggandet sen en tid tillbaka. Tycker att det är kul att pyssla med så mycket olika saker. Nu är det en gammal sleten Harley-chopper som kräver min uppmärksamhet. Men på byggbordet så väntar en påbörjad Trumpeter br52:a när lusten faller på!
Ha det så gött nu alla "byggers"! Hoppas att ni får ett givande och kreativt byggår 2011!
// Sven-Erik

Se, där var han igen! 
Du är så välkommen att både smygtitta och skriva lite när du tycker. Ha det bra själv, och se upp så inte Harleyn råkar hitta till de dimmiga bergen. 
Nä inte ska den "karln" tro att han får försvinna så där allt he he, humm en HD snacka om godis, lite bilder kanske på en goa HD

Ett stort tack mina herrar! Det värmer ett gammalt styrenhjärta!
#9. Jorå, jag kommer att stryka omkring här i fortsättningen också. Tycker ni har fortsatt denna mycket trevliga sajt på ett föredömligt sätt. Kvaliteten på byggena är också otroligt hög!
Ska inte låta Harleyn försvinna i IMF-bergen. Den är nu på väg att återuppstå i en ny skepnad och jag är sååå nyfiken på hur den kommer se ut klar!
#10. Tack Zoncar! Inte är jag försvunnen, möjligen förvirrad.. ;-)
Jag skall lägga ut lite bilder på knarren, när jag kommit till skott och fotat. Men den kommer bli i gammal god stil! Långgaffel, aphängarstyre, sissybar och fishtails. Jag återkommer om detta!
//Sven-Erik

Grattis!!
Aphänge sissybar, din attans, ja du vet! du gillar precis det jag gillar!! jag gillar egentligen inte mc men den stilen du beskriver på din hoj, så är det mumma och mums å så vidare men( jag är skitskraj för att åka mc, avskyr, livrädd osv)// Micke