GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR

Tack, och tillönskar dig med familj det samma!
Stefan - Modellbyggare

Tack detsamma! En riktigt bra helg önskas dig och din familj.

God Jul Christer! Har du julstängt i mellandagarna eller går det att komma förbi? Troligen blir det onsdag eller torsdag.

God Jul Christer!

Det är öppet i mellandagarna.
Välkomna
Christer

Jaha då har man överlevt ännu en av Kalle Ankas födelsedagar, eller var det Musse Piggs jag glömmer alltid bort vems det var. Har just käkat lutfisk-soppa, den här gången gjorde jag som det stod på förpackningen, det skall man tydligen inte göra för då blev det soppa av alltihopa, får väl köpa ett paket till och göra på det gamla slarviga viset, det funkade mycket bättre.
Lite lim och färg har jag lyckats med i alla fall, ett antal projekt ligger och torkar här och där i lägenheten
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
jaha God Jul på er! Inte för att jag tror på Tomten längre är trots allt 46, men nån sorts högre makt kanske, hittade en bortglömd byggsats häromdan i mitt föräldrar hem, inköpt i början av 80-talet tror jag, totalt orörd och inget saknas, ritningar och kartong har gulnat , dekalerna funkar knappast längre men den legat och gömt sig i ca 30 år, kul att hitta!!
#7 Coolt, Italeris Opel Blitz är ju en hyfsat klassisk byggsats. Nya dekaler finns från bl a Bison. Kul fynd i gömmorna…
/S