Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 898 ggr
ElLobo
0

Ordspråk #51

Build what YOU want, the way YOU want to, and above all, have fun.
-- Albert W. Superczynski (1947-2007)

ElLobo
0

Och detta var det sista ordspråket i serien. Kanhända att det kommer en fortsättning när och om jag har samlat på mig en ny hög med ordspråk.

JaguarMkVII
0

Det känns som om det är du och jag vargen som sitter här på julafton….  Det har varit en stillsam dag här vilket gjort att jag har kunnat sitta och bygga i lugn och ro. God Jul på dej och alla ni andra här på forumet. Låt oss hoppas att det blir en trevlig och bra jul för alla. För alla er med barn, sätt er ner en stund och bygg något ihop med dem, det kvittar vad bara ni gör det tillsammans.

Nu skall vi åka iväg och fira lite med släktingar vi inte träffat på många år så ses vi här imorgon.

Varma Julhälsningar, Jens Tornblad

ElLobo
0

God jul själv. Här har vi haft tre strömavbrott idag, det längsta imorse på runt halvtimmen, och det senaste för 10 minuter sedan. Hoppas det inte fortsätter.

Be careful out there!

StefanW
0

Är själv på jobbet. Hade hellre suttit hemma vid byggbordet! Och i tanke på var jag är, så vill jag inte se eller träffa någon av er.

Med andra ord: måste ni ut, ta det lungt!

Min förmiddag var annars perfekt! Varm choklad med grädde och skinksmörgås tillsammans med familjen hemma vid köksbordet.

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

En perfekt förmiddag!