Packning SIL-AIR 15

De första som jag kommer att tänka på med Sil-Air är mattonbutiken och puma…
Stefan - Modellbyggare
Tror att packningen heter "O-ring 4624" art.nr. C1902
Kan du se beteckningen L55 någonstans?
Ja, var hittar man en sådan reservdel snabbt? Skulle prova med t ex Spray Pal i Italien. Eller Werther direkt, här:
http://www.werthercompressors.com/contattaci.asp
Kostar inget att fråga Puma eller Matton, givetvis. Surt, sa räven…mitt i julhelgen 
/Steff
#1 Tack! Två mejl skickade.
#2 Nope… Det står ingenting på den. Hur fick du fram dess artikelnummer förresten?
Spray Pal verkar bara ha Iwatas kompressorer, så det var en "dead end" :). Jag huttade i varje fall iväg ett mejl till Werther…
Jo, det är kanske inte helt lätt att fixa fram en sån här obskyr grej mitt i julhelgen
Som tur är klarar jag mig utan den ett tag, så det är ingen panik egentligen. Jag känner mig bara lite ledsen liksom utan en fungerande kompressor…
Men det känns hursom soft att ha tagit i problemmet. Kompressorn har läckt olja som ett såll ett tag nu, så det var verkligen tid för en översyn.
/J
#3 Är tämligen säker på att det är rätt art.nr. Skicka mig din mail-adress som PM, så ska du få lite mer info.
Själva motorn till denna kompressor heter sannolikt L55, därav min fråga. Hoppas att det löser sig, Jeppe 
/Steff