Spray Pal S.r.l.
Gjorde nyligen en beställning av det italienska företaget Spray Pal (näthandel). De säljer airbrushrelaterade prylar och håller till i Turin. Tanken med detta inlägg är att dela med mig av mina nyvunna erfarenher, ifall någon annan funderat på att beställa från denna butik.
- Fick snabba & tydliga svar på mina frågor
- Snabb leverans. Beställde på måndag em, paketet kom på fredag samma vecka.
- Leverans med DPD dvs spårbar och leverans (signed for) hem till dörr.
- Bra prisbild och fraktfritt vid min. ordersumma 135,- Euro (inom EU). Exempel: Iwata HP-C Plus för 145,- Euro
Hemsida: www.spraypal.com
Spännande… Priserna på sprutorna är mycket bra måste jag säga.
Har du köpt en Iwata Stefan? Grattis till en fin spruta isf 
#1 Ja, det är ju julafton om tre veckor
. Priserna känns bra, det tycker jag nog. Har förvisso inte stenkoll på priserna runt om i världen, men eftersom vi är inom EU så slipper man ju extra avgifter.
Iwatas cleaner (896 ml) för 6,38 Euro tycker jag var ett riktigt bra pris, exempelvis.
Utan att gå in på detaljer, så är jag impad av Spray Pals service.

Det är väldigt bra priser. Nästan kusligt låga, med tanke på vad man brukar få ge för Iwata.
Jo, jag var väl lite skeptisk - det lät misstänksamt bra. Allt fungerade över förväntan och bemötande & service var "first-rate".
Bl a har de en Iwatakompressor, IS-900, för 309,- Euro. Riktigt bra pris. Tydligen en utförsäljning, men för någon som vill ha en riktigt bra kompressor (och är beredd att betala knappa 3.000,- SEK) så skulle jag inte tveka en sekund.
Usch, vad jag blev nällad (som de säger i Skåne). Hade tänkt mig att investera i både spruta och kompressor men … du har PM Stefan.