Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketttips-råd-problemlösning
Läst 1716 ggr
manga
0

Ferrari Flat 12

Hej! Är det någon vet om det går att få tag på en ritning eller beskrivning till min  Ferrari Flat 12 ? Scale 1:12 Motorized Authentic

Modell är från 60-talet , Märke Bandai , Går ej att hitta på nätet.

StefanW
0

Ge oss en stund så skall vi se vad vi kan gräva fram…Glad

Stefan - Modellbyggare

Svake
0

Jag tror jag har den

Sven-Åke

Svake
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här var det en bild, om det är den du menar så ska jag gräva fram den imorgon.

Sven-Åke

StefanW
0

hehe då är jag inte själv om att ligga på ett litet lager! Då väntar vi med spänning på morgondagen! Hoppas att det är samma!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Svake
0

Jo ibland vet man vad man har men inte var, bilden tog jag längst upp i förådet innan andra modeller staplades framför så jag lättare skulle hitta objekten, bra är att sedan lägga bilderna så man hittar dom. Har nu runt 900 kits att hålla reda på, minnet blir ju inte bättre med åren och så flyttas dom runt iett. Ska gå ut och dra fram den nu.

Sven-Åke

StefanW
0

#5 Jag får nog göra ett reportage alá "Hemma hos" dig vid något tillfälle! Förrådet med bilder till "Veckans bild" skulle nog bli fyllt för många år framåt. Flört Man skulle nog känna sig som ett barn som blivit inlåst i godisfabriken.  Skrattande

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Svake
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jodå ritningen fanns kvar, att allt var kvar i den förvånade mig, elmotorn och alla smådelar ligger väl inpackat sedan ca. 20 år tillbaka, det är så här en racerbil ska se ut! Jag vill ha den i 24/25 skala också, om det finns någon.

Svake
0

Du är välkommen till Göteborg, som en sångare en gång sjöng, när det behagar, ta med fru och barn så kan vi sända iväg dom till stadslantgården Galaxen medan vi har vicktigare saker för oss Skrattande

Sven-Åke

manga
0

Det Var trevligt att se att du hade en ritning till ferrarin.

Det finns inte en möjlighet att du skulle kunna kopiera den åt mig? Skulle vara evigt tacksam.

StefanW
0

#8 Låter som ljuv musik i mina öron!

#9 Lägg ett PM till Sven-Åke så han kan få tag i dig!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare