Beställ inte från Aviapress!
Jag skulle vilja varna er för att beställa från Aviapress
Jag beställde en bok därifrån i Maj och den har fortfarande inte dykt upp. Jag skrev till säljaren i Juli att jag inte fått någon bok och han bad mig då att vänta ytterligare några veckor och sen kontakta honom igen. I samband med detta lovade han också att skicka ytterligare en bok om den första inte skulle dyka upp.
Efter några veckor kontaktade jag honom igen, men då svarade han inte. Då väntade jag ytterligare några veckor och försökte kontakta honom återigen, men även denna gång svarade han inte.Och då tröttnade jag och gav upp 
Om jag ska vara ärlig så tror jag inte han skickade nån bok från början över huvud taget. Detta baserar jag på att flera andra personer haft problem med denna säljare på Armorama.
Pengarna struntar jag egentligen i, eftersom det bara är en bok, men jag blir ändå jäkligt störd på att de troligen snott mina surt förvärvade slantar utan att skicka nåt över huvud taget. J***a skojare…
/J

Två trådar på andra forum…
Har ingen personlig erfarenhet…
Har du betalat med PayPal så kanske du kan få tillbaka.
Stefan - Modellbyggare
Tack för den kompletterande informationen Stefan.
Nej, jag betalade inte med Paypal. Aviapress använder ett betalningssystem som sköts av ett företag som heter CCnow. Jag har mailat dem och begärt en återbetalning, men tyvärr inte fått nåt svar. Eftersom det bara handlar om ca. 200 kr, känner jag mig inte så motiverad att krångla mera… Däremot vill jag gärna varna andra så de inte gör samma misstag som mig.
/J

Tack för varningen Joppo, aldrig kul med företag som luras har dock inte själv råkat ut för det än… tja det är en leverans jag väntar på från ett annat företag, enmansföretag fick mejl att han varit sjuk och nu ligger efter med leveranserna, vi får väl se…
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus