Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 903 ggr
pentti01
0

Tv-tips: Flyg

Vill tipsa om en tv-serie som går på tv ; Icepilots.

Det handlar om gamla plan från andra världskriget som används som passagerar/frakt plan hos Buffalo airways (tror jag dom heter)

Även jag som egentligen inte är ett dugg insatt i flyg,tycker att det var ett bra program. Mycket flyg-bilder.

Det sänds på TV4-sport och Tv4 fakta ; samma avsnitt på samma kväll

Sändningstiderna  är : 22.00 på tv4 sport och 23.15 på Tv4 fakta (iaf igår måndag 6/9)

//Pentti

//Pentti

bosnafly
0

kanonbra,synd att jag jobbar till 01.00…..Rynkar på näsan

www.bosnafly.n.nu

ROBBAN68
0

Sånt är kul! Synd att jag bara har ettan, tvåan, fyran och Göta Kanal att titta! Prisa gud för alla PLAY-kanaler på datoren!

SKREV OBELIX

pentti01
0

#2 …. " o Göta kanal att titta på"..Skrattande!

StefanW
0

Såg lite igår och tyckte det var riktigt bra!

Stefan - Modellbyggare

PonCar
0

Finns TV4 Fakta och TV4 Sport som Play-kanaler?? Ingår nämligen inte heller i vår hyresvärds "grundutbud", tyvärr…

petzon
0

#2 Programutbudet på "skilsmässodiket" (Göta kanal) är inget vidare, det enda spekaulära programmet de har är väl när de fickparkerade en stridsbåt 90 på "terra firma"

bosnafly
0

blir det nån repris?

sani

www.bosnafly.n.nu

JaguarMkVII
0

Jag såg det där och det var riktigt bra som program. De hade en nödsituation med C-46 som fick störningar på styrbords motor så de var tvungna att slå av den i luften. I det läget inser man att det inte går att flöjla propellern…. Med en C-46 är en sån sak tämligen seriös då prestanda inte är så häftiga ens med bägge motorerna i gång. Det skall bli intressant att se fortsättningen.