Tv-tips: Flyg
Vill tipsa om en tv-serie som går på tv ; Icepilots.
Det handlar om gamla plan från andra världskriget som används som passagerar/frakt plan hos Buffalo airways (tror jag dom heter)
Även jag som egentligen inte är ett dugg insatt i flyg,tycker att det var ett bra program. Mycket flyg-bilder.
Det sänds på TV4-sport och Tv4 fakta ; samma avsnitt på samma kväll
Sändningstiderna är : 22.00 på tv4 sport och 23.15 på Tv4 fakta (iaf igår måndag 6/9)
//Pentti
//Pentti
kanonbra,synd att jag jobbar till 01.00…..
www.bosnafly.n.nu

Sånt är kul! Synd att jag bara har ettan, tvåan, fyran och Göta Kanal att titta! Prisa gud för alla PLAY-kanaler på datoren!
SKREV OBELIX
#2 …. " o Göta kanal att titta på"..
!

Såg lite igår och tyckte det var riktigt bra!
Stefan - Modellbyggare
Finns TV4 Fakta och TV4 Sport som Play-kanaler?? Ingår nämligen inte heller i vår hyresvärds "grundutbud", tyvärr…
#2 Programutbudet på "skilsmässodiket" (Göta kanal) är inget vidare, det enda spekaulära programmet de har är väl när de fickparkerade en stridsbåt 90 på "terra firma"
blir det nån repris?
sani
www.bosnafly.n.nu

Jag såg det där och det var riktigt bra som program. De hade en nödsituation med C-46 som fick störningar på styrbords motor så de var tvungna att slå av den i luften. I det läget inser man att det inte går att flöjla propellern…. Med en C-46 är en sån sak tämligen seriös då prestanda inte är så häftiga ens med bägge motorerna i gång. Det skall bli intressant att se fortsättningen.