Jobbat på egen hand

Aj aj! Krya på dig!
Stefan - Modellbyggare

Bandet var väl inte galvat hoppas jag? Det tar evigheter att läka då och det gäller även om man skadar sej på tryckimpregnerat virke. Fråga mej inte hur jag vet det…
vet ej det,den var typ lackad i svart,men skitig o rostig,så jag fick en rengörning på akuten i de limmade ihop såret.,och hur vet du det?testat själv?
www.bosnafly.n.nu
CA-lim kan inte bara användas till modeller utan även människor

aiaiai..såg inte kul ut Sani.

Inget kul, det där! Krya på dig!
Aj då!
Under tiden får du bygga med vänster hand.
Roger

#3: Rost och smuts i mindre mängder brukar inte vara nån större fara om man inte får en infektion. Jag har skurit mej på galvad plåt vid några tillfällen och det tar betydligt längre tid att läka. När det gäller tryckat virke så fick jag in en 20mm lång ej tryckad träflisa djupt i muskeln på underarmen för några år sen. JaguarMkVII, den entusiastiske amatörkirurgen, började genast operera med modellverktyg doppade i T-Röd men den satt så djupt att jag inte fick fatt i den så jag ringde rådgivningen där man sa åt mej att sluta på stört och komma in till sjukhuset i stället. De frågade typ tre gånger om det var tryckat virke då det tydligen ger en del otrevliga effekter, oklart vad. Nu var det vanligt virke så det var ingen fara.