Zatzy Golf
Kolla in på www.hiroboy.com han har en hel del sådant som du är ute efter ligger i England…Annars har du ju www.viragohobby.se han har en del med….Gismo
Jo Anders Virago, har jag köpt en hel del av!! tyvärr är kassan hel tom, så jag fundera på att låna fälgarna av en skyliner, bara som ett tillfälligt lån 
112 hästar i en liten Golf låter rätt roligt
Jag kan tänka mig att det inbjöd till en och annan busörning.
På tal om Golfar så fick åka med i en kompis r32:a förra sommaren… Det gör jag inte om
Fy f*n vad den gick! Jag var livrädd hela tiden hehe.
Lycka till med bygget också. Kommer du att göra den hel och ren eller lite småcharmigt rostig och bucklig?
/Jesper
Nä inget rost eller buckligt, utan en tuff blank liten bil hade först tänk mig öppna huven och klämt in en fyrcylindrig Porsche turbo motor, men det blir för komplicerat, så bitvis en slammer, buskörningar jo tack fast det är nog presskiberat idag, ångrar mig när jag fick chansen till att trimma men valde att sälja, fasen åck

Original-GTi:n gick som fasen, antagligen bättre än många av de senare GTi-modellerna. Vikten var låg på de här tidiga Golfarna, vilket idag är ett minne blott.
hade själv en GTI 16V 89 årsmodell,tyckte den gick riktig bramfast det var min första bil o en av de roligaste.
ska bli kul att följa detta byggandet
sani
www.bosnafly.n.nu
Verkar lite konstigt dom fujimi modeller jag sett var det både höger och vänster styrning med till. Hur ser byggbeskrivningen ut saknas det någon del ?
Nej det saknas inget, däremot visar kartongen helt andra saker än vad satsen sedan innehåller, är väldigt väldigt besviken på denna sats, mycket knas liksom, har en annan fujimi sen innan å där var allt ok
Kul projekt! Fick själv låna en röd GTI en dag för länge sedan när jag var ganska färsk med "lappen". Tog med brorsan på en rejäl åktur från Södertälje till Berga örlogsbas. Skulle utmana en raggar-Amazon vid ett rödljus minns jag, men shabblade med växlarna så jag fick in 3-an istället för 1-an och gjorde bort mig rejält… Men en kul tur var det!!

#9: Jag vet en del som sätter sig och sågar isär inredningen i delar och sedan placerar om delarna så att bilen blir vänsterstyrd (eller högerstyrd beroende på vad man vill ha och vad man utgår ifrån). Och för de lite latare
finns det ibland också ändringssatser att köpa. Hur det är till Golfen vet jag inte.
Jo en vet likasom, men när jag går åt höger, vinglar jag likasom tillvänster Åsso (har tittat på fotboll Holland-Uruguya) intet en myra kvar i sinet, men heja Holland!! för att vara allvarlig ska försöka leta efter en ersätnting, eller en skratch byggd instrumentbräda
hmm Holland Spyker Saab, ja nu kräks väll några på forumet men ja gillar fotboll Heja Holland å Saab// Vingel Micke

#4 Om du har vägarna förbi Sälen nån gång så kan du få vara med på en till tur Joppo
Eftersom man är inbiten Golf nörd så ska jag följa detta bygge med glädje.
#6 gti´n på 2,3 generationen var inge vidare men 4 när dom kastade på stressfläkten på den beprövade 1.8án så blev den riktigt kul. Hade en Gti av dom första som kom ut 98, Och gocart känslan finns kvar om man byter till lägre och stummare fjädrar, och lite små trim så fick du ca 200 hk utan några större problem. Men nu är det 3.2 liter v6 och 4 hjulskrafs som är mycket roligare.
#10. Njää… inte dom fälgarna va? Du väljer själv förstås -men lite trött på det där fälgstuket.
#17 ja det är likasom fälgarna som är största problemet, å nu är det tom peng pung som gäller!!! kollar i högen efter gratis, men det är jänkejärn jag gillar, så det är problemas!!
#17#18 Jo problemet är att Jänke bilars fälgar inte passar in på små bilar, annars har jag så det går att bada i det!! Jag har väldigt gott om gamla jänkare, men inte en sådan häringa bil + det måste vara gratis inte för att jag är snål, men jag har inga inkomster alls över sommaren pga studier, så det är liksom tufft, överträffat precist allt!!
bilar ska vara vänster styrda, enligt mig!!??