Min o Benjamin dag idag
Äntligen har jag jobb,jobbar jämt,övertid mm,så det blir inte mycket tid för bygge o mina barn,så idag var jag o min grabb Benjamin på besök i Aeroseum,o vi hade kul,han är 4 år o jag hamnade nog i 10 års ålder själv,vad häftigt det var tycke han o jag med,en del roliga bilder,video klipp o en massa leksaker köpte vi,men viktigaste av allt hade vi underbart,han älskade det,och vill åka dit igen snart.Var tvungen att dela av min glädje med er,flyg o modell vännerna.
sani o benjamin
här läser han på
www.bosnafly.n.nu

Håkan !

Tummen upp! 
Stefan - Modellbyggare
Det syns att ni haft roligt båda två. Undrar just vem som hade roligast :-)
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Den pojken kan bli en bra modellbyggare… ;)

Vart ligger det där föresten?

#6 o 7
man kan hoppas på det,aeroseum ligger i GBG,Säve flygplatsen,fast på andra sidan banan.
sani
www.bosnafly.n.nu

Nog värt att se, ska till RAF museet i augusti. Men det betyder ju inte att det inte går å åka ner dit.
Det ser ut att ha varit en höjdare, Sani. Så det är inte bara tåg som gäller nu? 
försöker få han att prova annat oxå,är inte fel att gilla o prova på lite olika grenar inom denna underbara hobby
sani
www.bosnafly.n.nu

Trevlig pojk!

Grymt ska försöka åka dit till semestern i det där bergrummet har man jobbat en gång i tiden, då stod det annat där nere…

#9: Vilket RAF-museum skall du till? det finns två stycken och båda är värda ett besök även om det i Cosford är störst
Sen har ju Fleet Air Arm ett museum också, och det är ju inte så tokigt, där har dom även en av dom första Concorderna, nummer två tror jag det var
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

#14, Hmm… Ligger nog utanför London, ganska säker på att det är är det du gissade.

Det utanför London heter RAF Museum Hendon, Cosford ligger nordväst om Birmingham. Rapportera gärna hur det ser ut i Hendon, det var åratal sen jag var där sist
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Aeroseum står definitivt på "måste se"-listan för min del!