Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: allmänt
Läst 1736 ggr
ElLobo
0

Hobbyfixaren i konkurs! -- del 2

Vi fortsätter Azgarons tråd här.

Del 1

ElLobo
0
[Tunnan]
0

Perfekt ElLobo Glad

Azgaron
0

Lysande!

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

JaguarMkVII
0

Jag tittade på hans auktioner och det verkar som om vi plastmodellbyggare inte handlar av honom i nån större utsträckning…

sponny
0

Nej, det är inget vidare drag där. Jag har en sak jag kanske kommer att bjuda på men då blir det ett riktigt lågt skambud.

[Tunnan]
0

Vågar du det? Förvånad
Du kanske inte får grejen sedan när han väl fått in pengarna Obestämd

sponny
0

Då blir det polisanmälan, det är en sak att säga att man ska sälja och sen inte göra det. Det är en helt annan sak att ta betalt för en vara och inte leverera. Det är svårt att få mig förbannad, men händer det då kommer det att ta hus i hel-ete!

PalmSE
0

Killen är nog ingen bedragare, han har bara jäkligt dålig stil! Tyvärr…

MattaP
0

Jag kommer säkert oxå ´buda på nått som han lägger ut men jag kommer aldrig buda över ett redan liggande bud. På det sättet anser jag att det är han som förlorar mest. Är det nått jag verkligen vill ha frågar jag här om det finns nån som har att sälja istället.

berfrund
0

Håller med inte tänker man bjuda på något i onödan på hans auktioner, själv la jag ett bud innan jag visste va de var för en filur hoppas på att någon bjuder över… så man slipper ha med honom att göra…

berfrund
0

# 10 japp blev överbudad i sista minuten och gissa vem Vistatrollet mannen som köper allt i sin väg till högsta möjliga pris.

För en gång skull e jag glad för det tack Trollet!Glad

[Tunnan]
0

He He, inte ofta man blir glad över att blir övbjuden, men i detta fallet så…
Kollade in hans auktioner, inte så värst många som det var bud laggda på, så ryktet lär har spridit sig Glad

berfrund
0

# 12  helt klart är det så det visar vilken genomslags kraft detta forum har inom vårt område.

berfrund
0

SkrikandesJaha nu ligger ytterliggare en modell från min lista ute på Tradera…

[Tunnan]
0

Mycke tråkigt
Hoppas ingen bjuder på den Rynkar på näsan

bosnafly
0

det går inget vidare för han,det är nog bara jag som har handlat av hanSkäms

sani

www.bosnafly.n.nu

starhawk
0

Mina erfarenheter av honom är mycket goda, har köpt ett antal modeller på Tradera från honom. Vid ett tillfälle var det ett fel, det var fel dekaler i en modell, och så såg jag att han hade lagt ut en modell med dom dekaler jag hade fått, jag påpekade detta och han drog omedelbart tillbaka modellen från auktionen och sen skickade vi dekaler till varandra så att det blev rätt, lite senare fick jag ett par Tamiya penslar och en rulle Tamiya maskeringstejp av honom som plåster på såren för strulet med dekalerna, så jag är mycket nöjd med hans sinne för service

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus