Recept för "Byggtorka" ??
Är det möjligtvis en Dora?

!
Och i 1:35. Du MÅSTE bygga den. Finns det nåt sätt vi kan hjälpa dig o tvinga dig, så säg till
(fast jag ställer kanske inte upp på att kidnappa barn o sånt
)

Uj! hade jag en sån i bygghögen skulle jag inte kunna hålla fingrarna i styr, BYGGA 
Så kom igen nu pelleb, den här måste ju bara bli byggd!
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Jag tror ärligt att du grävt din egen grav. Men jag hoppas du kommer ur med ett färdigt projekt.

Det kan inte bli värre än det är Tails, så jag tar risken 
PeO

Din stackare. Har funderat på att börja längst ner i höge med dom stora kartongerna och däribland en av "syskon" kanonerna till din, men med risk för att jag tröttnar så räcker det med att titta på br loket så försvinner tanken om att bygga dessa monster. Hade jag suttut och tittat på den där hjulhögen hade jag gått ut rummet och gjort något annat.
Vansinne… Jag gillar vansinne
Jag ser fram emot at se den färdig…
/Jesper

Kom på nu att det faktiskt underlättar att ha på saker i bakgrunden som man också kanske är lite intresserad av. Jag drog några arkiv-X avsnitt när jag gjorde banden till min porche jagdtiger. 8-9h på band
Dvd boxar eller "låna av internet" is the shit.
Och jag som trodde du skulle meka ihop inlines för tusenfotingar eller nåt… Men jisses vilken puffra det där är. Det var bla denna pjäs som fick USA att ge sig in på sitt s.k "H.A.R.P-project". Dvs att konstruera en artilleripjäs som i princip skulle kunna skjuta ut projektiler i omloppsbana…