Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 1047 ggr
ElLobo
0

Ordspråk #23

Tank modellers do it but leave tracks …

zoncar
0

Har någon mer än mig börjat tro att vår förvisso väldigt trevliga Sajtvärd ha sniffat lim och kanske humbrol igen, eller..????? hehehe Ellobo du är för skön du!!

ElLobo
0

#1: Lim och Humbrolfärger är inte alls dumt, men jag är ändå helt oskyldig till dessa ordspråk. Det är bara sådana jag har snappat upp lite varstans. Det ena bättre än det andra! Eller något … Skrattande

Och för ordningens skull så passar jag på att påminna om att det är StefanW som är Sajtvärd, jag är bara en av alla Medarbetare han har.

zoncar
0

Hepp ledsen, men jag trode att du vart en Sajtvärd, du får inte ta illa upp men lite tråkningar på lagom nivå är väl Ok??Skäms

ElLobo
0

Absolut! Lite lagom skadar aldrig. Och de som tar illa vid sig måste naturligtvis säga till.

zoncar
0

Att den som tar illa vid sig, ska naturligtvis säga till och som gentleman och modellbyggare så bör man ock kunna be om ursäkt ifall man sagt/skrivit något plumpt, torde väl vara ett riktigt och rimligt krav, att kränka en annan människa bevisar bara att man själv är usel och intet annat, men samtidigt måsta man få skoja dessutom lite små elakt ibland kanske, men med ironi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ElLobo
0

berfrund
0

Den av bra!  men visst är det limet…Skäms

zoncar
0

Å så vart det alla nötter som trodde att Victorias bröllop var veckans scoop, men det var ju Ellobos upphöjning till Sajtvärd ehum GrattisFlört

ElLobo
0

Skrattande