Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpansar
Läst 1497 ggr
Pushzer
0

Det blev en KV 2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min tanke var att jag skulle bygga Trumpeters KV2 rakt ur lådan,men jag stod inte ut med banden, de är ersatta med fruilmodels band. Kommentera gärna, bra eller dåligt.

Pushzer
0

En bild till

Pushzer
0

Skrattande igen

Pushzer
0

Glad

Pushzer
0

sista bilden, som sagt kommentera och fråga gärna.

Joppo
0

Jag gillar vad jag ser Pushzer Tungan ute Precis så här tycker jag ett riktigt ryssbygge ska se ut… Rejält smutsig och vanvårdad.

Du gjorde rätt i att byta ut gummisnoddarna också… Såna här tunga rejäla band med häng, blir ju sjukt snygga i Friulutförande Glad

Det enda kritik jag har, är att jag tycker du borde addera lite lera och damm runt stegarna på sidan av tornet. Jag föreställer mig att det skulle bli rätt smutsigt däromkring när besättningen går in och ur vagnen.

/Jeppe

Vermil
0

Förstummande realistiskt.

Azgaron
0

Mycket snyggt bygge! Pushzer!

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

zoncar
0

Kan inte ge dig en kommentar om bra eller dåligt, Utan ett förbaskat snyggt bygge riktigt imponerande, en hög dreggelfaktor, famoso, la fantastico

Pushzer
0

Tack för kommentarerna! Man blir glad!, jag kan hålla med om att lite mer smuts kring stegarna kan vara på sin plats.

Limma lugnt!.

IKV91
0

Hej!

Instämmer i övrigas synpunkter. Du har byggt ett mycket snyggt bygge. Jag byggde själv denna KV2 från Trumpeter förra sommaren.

Regnväder = KV 2     

MVH/Roger