Modellbygge 1:1
Här snackar vi modellbygge. 
Han hade inte råd att köpa en Ferrari för två miljoner.
Då byggde Michael Johansson, 41, en själv.
- Jag använde en leksaksbil som modell, säger han.
Helt otroligt! Vilken kille! Vilket Tålamod! Vilken plåtkonstnär! Undrar om förlagan är en Buragomodell? Har för mig att lillbrorsan hade en likadan.
Man kanske skulle bygga en Aston Martin i 1:1….
Snyggt bygge undrar bara vad han har för motor och hur den låter?
en Ferrari som varvar ger vem som helst ståpäls!!!!!

#2: den har en audi-motor med dubbla kompressorer som ger 500 hk
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Sur motor mot en ferrari missförstå mig icke starhawk

Det är bara dom uppgifter som kom fram av kommentarerna, tydligen har orginal-ferrarin en motor på straxt under 500 hk, själv bryr jag mig inte mycket om såna här åk och motorer så jag vet inte vad sur motor innebär

Det är uppriktigt sagt inte särskilt bright att gå ut i media och tala om att han har 500hk i bilen… Med dagens regler för hembyggda bilar får han ha max 15kW motoreffekt per 100kg tjänstevikt. Med den effekten behöver bilen väga 2450kg för att vara laglig. Hade han skött sina kort rätt så hade han berättat om den trötta originalmotorn och sen i tysthet gjort vad han vill. Det finns en anledning till varför Saabs motorer är mycket populära i de här kretsarna och det är att det är lätt att programmera om motorstyrningen.
Hur som helst bättre än de där superbilsreplikorna med en sleten VW-motor under huven…
Vad jag menade med sur motor var inget annat än att har man hört en ferrari motor så låter liksom det mesta "illa" än hur bra och vasst det må låta och vara, tycker själv att detta bygge är mycket imponerande! så hoppas ingen missförtod. I den riktiga Ferrarin var motorn på endast 2,9 liter och utvecklade 484 hk mycket på slutet av 80-talet

#8: Jaha på det viset tja det enda motorljud jag gillar är en Rolls Royce Merlin, fast det är inte så många bilar som har haft den