Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketter: köpsäljbyt
Läst 1097 ggr
denstore
0

Några tokprojekt säljes.

I och med att jag har lämnat 1/35 mer eller mindre helt, så tänkte jag göra mig av med de sista ångestprojekten.

Tamiya Panther Galore:

Mer eller mindre byggd Tamiya G, med Modelkasten-band och schmalturm i resin. Borde kunna bli en snygg liten sak. Tamiya Jagdpanther, samt ytterligare en Panther G. Alltså totalt 3 modeller. Tror att man borde kunna få ihop alla tre. 500kr

Dubbelt Nashorn-vansinne:

Två modeller av Nashorn. Dels Dragons gamla Nashorn, med i stort sett allt eftermarknadsjox man kan tänkas hänga på den, typ Modelkastenband, svarvade eldrör, massa ets-set, Modelkastens kompletta kanon. Ordentligt påbörjat, men absolut inte bortom räddning. I samma batch Dragons nya Nashorn. Hade någon idé om att få användning för alla pengarna man hade hysst in i den första, genom att uppgradera den nya… 700kr

Stalins gossar:

Byggd Tamiya JS-3 rakt ur lådan. Modellen är byggd, och grundad, men aldrig färdigställd. Borde kunna vara OK att slutföra. Om inte annat för att öva målning på. Levereras tillsammans med en Dragon JS-2, 98% obyggd, komplett förutom banden. 300kr

Tiger I-drömmar:

Ett par lådor med mer eller mindre påbörjade Tamiya Tiger I:or, en late och en early. Mycket aftermarket-prylar medföljer, t.ex. band, eldrör och ets. Antagligen inte för att färdigställa båda med vagnarna fullt superdetaljerade, men en god bit på vägen. 500kr

Byten i form av modeller i 1/48 tages gärna emot.

holst
0

Du säljer ut din själ! Glad

denstore
0

Jepp! Ett par av de här har det snackats om i 15 år. En epok är på väg att ta slut!

holst
0
denstore
0

Bara Stalin-vagnarna kvar.

Lägger till en del småsaker.

Helt ny Tamiya Pershing 300kr

Två stycken Superscale-ark 1/32

32-119 Bf-109 Hahn, Bar, Bartels, Gollob 75kr

32-88  FW-190A/F Graf, II/SG-4 75kr

Airfix Emergency Set 50kr

Airfix Cotrol Tower 50kr

[Hayabusa]
0

Tamiya Pershing - är det #35254?

/Stefan

denstore
0

Jepp, stämmer bra det.

starhawk
0

Den där Pershingen låter intressant jag antar att det är en 1/35 är det en M-26 eller är det en T-26?

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

denstore
0

Ja, 1/35. Den har dekaler både som T26E3 och M26.

Jag har en uppsättning länk för länk till den också. 75kr

[Hayabusa]
0

#6 Jag köper den, om den finns kvar. Tror du att jag kan hämta i Lund, nu på torsdag 18/2?

/Stefan

starhawk
0

Då vill jag ha den! länkarna avstår jag från eftersom jag har Frulle-band till den liggande hemma

denstore
0

Sorry, Starhawk, Stefan hann nog före med ett par minuter.

Och ja, jag finns i Lund på torsdag. Inga problem.

[Hayabusa]
0

#11 Låter bra, jag skickar dig ett PM.

/Stefan

denstore
0

Har lite nya saker, då de andra gick iväg.

Två stycken M13/40. En Tamiya och en Italeri. Ets och frulleband medföljer.
350kr

Länk för länk-band och eldrör till M26 Pershing. 150kr

starhawk
0

Är länk-bandet och eldrör i samma sats? Skulle vilja ha eldröret men har redan frulle-band till den

denstore
0

#14 Det är väl mest att jag vill bli av med dem samtidigt. Det är så trisst att sitta med ett ensamt tillbehör till noll glädje.

starhawk
0

#15: Kan du tänka dig att sära på dem? då blir du i alla fall av med eldröret för det vill jag ha

denstore
0

Sure, inga problem. Jag har ju lagt det separat i den andra tråden, så det är OK.

starhawk
0

Är det den som är 90mm Tank Gun 75kr?

denstore
0

#18 Precis!