Där fanns en hel del godsaker! Har nu mailat snubben och frågat om prislista.
¤1 samma här
www.bosnafly.n.nu
Eftersom jag redan varit hos honom kan jag berätta att det som syns på anonsen bara är en liten del av allt han hade.
Tänk på när han skickar prislistan till er att det är priserna utan 30%avdrag så räkna bort ca 30% på priserna så hamnar ni lite närmare saningen. Lycka till

Jag fick precis listan via mail, det finns mycket godis till bra priser där!!
Något kul eller bara krigsmaskiner ?????????????

#5 Krigsmaskiner = kul 
#6 beror ju på hur man ser på det du. Men det var bara sådant eller inte något som var kul för mig…????????
Jösses, nu önskar man att man hade fått mer julklappspengar. Tack för länken, MattaP.

#7 Seså Gismo, jag har fortfarande inte gett upp hoppet om att lära dig att bygga pansar samt att dricka kaffe.
#9 Som du vet så finns det inte så många år så det kommer att gå men du kan ju försöka. kaffe det finns ju cola ,,,Sesan tycker jag det är så tråkiga färger på pansarsakerna.

Jag skulle gärna vilja åka dit och titta på byggsatserna och kanske köpa nån men jag bor för långt bort.

Tackar för tipset! Jag är ju alltid på jakt efter pansar till snikpris! 
Hej!
Kolla min auktion på Tradera!
http://www.tradera.com/-MEGAPARTI-MED-FIGURER-OCH-TILLBEHOR-SKALA-1-35-MILITAR--auktion_105790263
MVH/"ingemarshobby"
Hej!
MEGAPARTI med figurer på Tradera är SÅLDA! Ca 500:- fick jag och köparen blev nog nöjd.
Jag har till dags dato skickat min lista med pansarbyggsatser/tbh till ca 50 spekulanter, några få har hört av sig och handlat/tack för detta.
Nu har det dock varit stiljte en längre tid och eftersom jag behöver plats, eller stavas det SEK, lägger jag ut dem på Tradera med det förmånliga och budvänliga utropspriset 1:-.
Kolla länken: http://www.tradera.com/search/result.aspx?catid=1809&alias=ingemarshobby
MVH/"ingemarshobby"
Hej!
Traderaauktionerna är avslutade och länken ovan är oanvändbar eftersom den länkade till aktiva auktioner.
På söndag 28/2 står jag i Brunnsparken/Örebro på leksakssamlarmarknaden, välkomna!
MVH/"ingemarshobby"