Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettflyg
Läst 1102 ggr
bosnafly
0

Dags att börja spara

hittade denna underbara video på youtube,vill oxå prova,så om jag sparar några kronor då o då så har jag kanske råd om ca 25 år.

http://www.youtube.com/watch?v=oeu-EP1XC-0&feature=channel      

sani

Stefan

närmare än så så kommer vi inte till rymden,tyvärr

www.bosnafly.n.nu

StefanW
0

Där skulle man vilja följa med….

Stefan - Modellbyggare

bosnafly
0

#1 frugan sa så här,du får en 20 om dagen om du diskar/tvättar/byter blöjor/dammsuger så kan du spara till din dröm resa

så nu ska jag fundera ordentligt på detta…Obestämd

www.bosnafly.n.nu

starhawk
0

Jag förstår inte vad det är för märkvärdigt med att flyga ut i rymden, man blir viktlös ett tag, so what?

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

bosnafly
0

#3 inte bara rymden,tänk vilken upplevelse att få åka med i en MIG plan eller vilken jetkärra(ingen civil) som helst….

www.bosnafly.n.nu

StefanW
0

Inte märkvärdigt, men har man en fascination över olika flygande farkoster så tänker jag i alla fall på hur det vore att få följa med. Har vid några tillfällen flugit över hembygden i ett mindre propellerplan och även de har varit givande. De bästa minnena har hittills varit med SK60 och Hkp 9 och det är mer än 20 år sedan….

Stefan - Modellbyggare

starhawk
0

Ett stirra ut från ett flygplan kan vara kul en stund för det är ju en fin utsikt, men man tröttnar snart, när jag flög till England valde jag entusiastiskt fönsterplats, men det var inte så kul som jag väntat mig så på återfärden valde jag mittsätet, det var bekvämare!

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus