Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpågående-projekt
Läst 1117 ggr
NBISaladin
0

1:16 Kungstigern - Galleri Nr2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå alla glada,

Nu har jag äntligen samlat ihop mig efter monsterbygget (6 månaders återhämtning…) och totat ihop det slutliga galleriet på Trumpeter 1:16 Kungstigerbygget:
http://www.hobbybokhandeln.net/?p=4535

Tack för all support under bygget, det har varit väldigt kul!!!

Hasse - Medarbetare på Modellbygge iFokus

StefanW
0

Det kan inte sägas för många gånger: Ett imponerande bygge! Det har varit kul och inspirerande att få följa projektet med hjälp av alla bilder och texter som du lagt ut på olika forum (du får gärna ha en liten fotoskola också! ;-)) Vädringen av vagnen gav liv åt den på ett mycket realistiskt sätt. Filmsnuttarna gör att man får känslan att vara närvarande, det ser vi gärna mer utav (fler med lite steg för steg tips i framtiden?) Så även om man inte är pansarbyggare så får man rulla in tungan för att inte dregla ner tangentbordet!

Stefan - Modellbyggare

[Hayabusa]
0

Fantastiskt bygge! Själv har jag haft förmånen att få se detta bygge i verkligheten. Ja, det är faktiskt så att den ska ses i verkligheten -trots fina bilder och superb presentation. Hatten av för ett enormt bygge!

En fråga: Kan man lyfta av överbyggnaden så att innanmätet med motorrum m.m. kan beskådas?

/Stefan

ElLobo
0

:no1::no1::no1: Helt lysande Hasse!

:applåd:  Mycket bra!

NBISaladin
0

#1: Tackar ödmjukast! Det där med filmerna ger onekligen en helt annan dimension åt det hela: man får en helt annan feeling för hur stor modellen är osv. Ska nog försöka mig på lite längre snuttar och kommentera filmerna också.

#2: Tack, Haybusa. Den är cool på ett annat sätt live, håller med dig! Jajjemen, man kan lyfta hela chassiöverdelen, och även tornet. Plus alla luckor.

#3: Hihi, vilka sköna gubbar!

Hasse - Medarbetare på Modellbygge iFokus