Nore har lämnat oss.
Anders Liljeqvist alias Nore avled den 9 december efter en kort tids kamp emot cancern.
Jag har förlorat en vän, men fick följa med på hans resor till olika behandlingar fram till slutet och de samtalen vi hade, kommer jag att bevara i minnet med värme.
Anders blev 61 år och efterlämnar sin familj och vänner i sorg och saknad. Begravningen kommer att ske i Värings kyrka den 23 december kl 11.00
Stefan - Modellbyggare

Tråkigt att höra. Sänder en tanke och hoppas att den hittar ner.
Magnus.

Det var sorgliga nyheter men det känns bra att höra att minnena han lämnar efter sig är varma och positiva.
Lev väl, /Jens

Sänder en tanke till vänner och familjen i denna svåra stund.
Med tiden lyser de glada stunderna starkast och leendet hittar tillbaka i kropp och själ.
Niclas med familj
Mycket tråkigit att höra..
Sänder också en tanke till vänner och familj..
Henrik

Så himla ledsamt.
Jag beklagar verkligen sorgen.
/ Roland

Har hunnit träffa Nore, en mycket omtänksam man som tyvärr gick bort alldeles för tidigt. Jag sörjer med familjen.
Jan
"den här är en annan, en Airfix"

Även jag har haft förmånen att träffa Anders, och även om tillfällena varit korta och få, gav de mig intrycket av att Anders var en väldigt trevlig och hjälpsam människa.
Enda trösten är att besvären och plågorna är över för den som varit sjuk. Vila i frid, Anders. Naturligtvis går tankarna till familjen i dessa stunder.
//Magnus och Heléne

Sänder en tanke till familj och vänner.

Beklagar sorgen jag med…
Jag tyckte att Nore var en trevlig prick…skojfrisk o rolig att umgås med…

Mycket ledsam nyhet. Beklagar sorgen.
Patrik & Therese
----------------------------------------------

Mycket tråkigt. Tankarna går till familj och vänner.
Sänder också en tanke till Anders familj och vänner…
Marcus
Hjärtligt tack för allt ni skrivit om Nore/ Anders Liljeqvist.
Det var fint och kändes bra att läsa.
Tack också för de fina blommorna och gåvorna till Barncancerfonden.
Kram på er allihop
Ulla-Britt & Ewa