Opel Olympia 1/35

Nu ville jag ha en cabriocoach, så taket fick lite närkontakt med kniven. Bronco kommer att släppa en cabriocoach, men suffletten såg inte bra ut på förhandsbilderna och hål i taken kunde jag ju göra själv.
Här är en sida som förklarar lite om olika karosstyper:[
](Nu ville jag ha en cabriocoach, så taket fick lite närkontakt med kniven. Bronco kommer att släppa en cabriocoach, men suffletten såg inte bra ut på förhandsbilderna och hål i taken kunde jag ju göra själv. Här är en sida som förklarar lite om olika karosstyper: http://svammelsurium.blogg.se/2009/march/karosslara-del-2.html)
http://svammelsurium.blogg.se/2009/march/karosslara-del-2.html

I de flesta recentioner har man klagat över att Bronco skickar med resväskor när bakluckan är fastgjuten. Vad man inte förstått är att äldre småbilar inte hade baklucka utan man lastade genom det fällbara bakre ryggstödet. Bronco har gjort ryggstödet fällbart fast instruktionerna säger att man ska limma fast det i golvet, gör inte det.

Handskfacken var för grunda så de borrades ur och gjordes djupare. Här är det vänstra åtgärdat. Instrumenten borrades ur och ersattes med dekaler som satts på plasticard och limmats på plats. Med silvermålad sarg och klarlack ser det riktigt bra ut. Bra blev dock inte bilden på det hela så jag får återkomma med det.

Ser lika bra ut på bild som det gjorde i verkligheten. Ser fram emot att se den färdig.

Spännande att följa! Speciellt när man fått se starten "live"
Stefan - Modellbyggare
Ser mycket bra ut Bjarne!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
kul bygge verkar detta va
sani
www.bosnafly.n.nu

Snyggt Bjarne! Och en klart snygg instrumentbräda! Mycket bättre än byggsatsens original.

Tack för det, Vargen

#16 Vad glada de skall bli om någon upplyser de om det!
Mohoha 
Stefan - Modellbyggare
Mycket snygg panel Bjarne!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Mycket snyggt bygge Bjarne!

Jag har sett det där med svenska skyltar i andra byggsatser också. Tamiya har i en Ferrarisats skyltar som har exakt svenskt typsnitt men stolliga bokstäver. Även Revells ljuvliga 1:16 VW har underliga svenska skyltar.