lagom stor kisse
vann en F-14 a TomCat på tradera för hell 712kr +100kr i frakt,men ingen vanlig tomcat,utan en tamiya i skala 1/32…har länge letat efter en sån,var nån revell på gång men de missade jag men inte denna.ska försöka bli bättre med byggandet sen tar jag i den.
nu har jag ca 10st tomcat i olika skalor,nån ska byggas till ALICAT och en ska byggas i helt svart "Playboy Bunny".
(alicat) är den Iranska verisionen av F-14.
www.bosnafly.n.nu

sitter du o nynnar på Top Gun musiken medans du bygger? 
hheeh,faktiskt inte men tack för iden
www.bosnafly.n.nu
Hur stor blir den färdigbyggd?
//pentti
Nice Sanni!
Det är en läcker modell som jag också sneglat på! Om du vill ha inspiration om hur du kan bygga samt bra guide, kolla in denna sajt; http://www.naritafamily.com/howto/F14D/photo_frame.htm
Kuriosa: Jag har mailat ett par gånger med denna killen för att få råd och tips! Han är japan men bor i USA. Kan inte ett ord engelska, så ha har en kompis som översätter allt till engelska - lite synd då jag hade en del frågor just ang hangarplatformen och F-14!
//Marcus
ganska stor,hoppas den kommer i veckan,ska ta med den till byggträffen så att andra kan se o njuta av en liten stund,dock så kommer det kosta,för varje stund med kissen kostar det en kopp kaffe
ska kolla upp l'nken marcus
www.bosnafly.n.nu
vilket bygge marcus…..helt otroligt…
www.bosnafly.n.nu

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 och #2:
#4 Vilken fin profilbild du skaffat dig karlrobert
Är det din nya idol?
Najs! En F-14 i 1:32 vore inte fel! Borde bli en biffig modell det där.
frugan frågade mig var den ska stå eftersom de är så stor,visade henne en f-14 i 1/48 o förklarade att den nya är större,och jag har ingen ide om var den ska stå,det lär ta ett år innan den är klar..
¤7
tackför video,ny ska jag ut o flyga i drömmar men jag bygger en MI6…
www.bosnafly.n.nu