Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettflyg
Läst 1447 ggr
bosnafly
0

lagom stor kisse

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vann en F-14 a TomCat på tradera för hell 712kr +100kr i frakt,men ingen vanlig tomcat,utan en tamiya i skala 1/32…har länge letat efter en sån,var nån revell på gång men de missade jag men inte denna.ska försöka bli bättre med byggandet sen tar jag i den.

nu har jag ca 10st tomcat i olika skalor,nån ska byggas till ALICAT och en ska byggas i helt svart "Playboy Bunny".

(alicat) är den Iranska verisionen av F-14.

www.bosnafly.n.nu

Monster-Mad
0

sitter du o nynnar på Top Gun musiken medans du bygger? Flört

bosnafly
0

hheeh,faktiskt inte men tack för iden

www.bosnafly.n.nu

pentti01
0

Hur stor blir den färdigbyggd?

//pentti

karlrobert78
0

Nice Sanni!

Det är en läcker modell som jag också sneglat på! Om du vill ha inspiration om hur du kan bygga samt bra guide, kolla in denna sajt; http://www.naritafamily.com/howto/F14D/photo_frame.htm

Kuriosa: Jag har mailat ett par gånger med denna killen för att få råd och tips! Han är japan men bor i USA. Kan inte ett ord engelska, så ha har en kompis som översätter allt till engelska - lite synd då jag hade en del frågor just ang hangarplatformen och F-14!

//Marcus

bosnafly
0

ganska stor,hoppas den kommer i veckan,ska ta med den till byggträffen så att andra kan se o njuta av en liten stund,dock så kommer det kosta,för varje stund med kissen kostar det en kopp kaffeFlört

ska kolla upp l'nken marcus

www.bosnafly.n.nu

bosnafly
0

vilket bygge marcus…..helt otroligt…

www.bosnafly.n.nu

ElLobo
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 och #2:

Joppo
0

#4 Vilken fin profilbild du skaffat dig karlrobertGlad Är det din nya idol?

Penguin
0

Najs! En F-14 i 1:32 vore inte fel! Borde bli en biffig modell det där.

bosnafly
0

frugan frågade mig var den ska stå eftersom de är så stor,visade henne en f-14 i 1/48 o förklarade att den nya är större,och jag har ingen ide om var den ska stå,det lär ta ett år innan den är klar..

¤7

tackför video,ny ska jag ut o flyga i drömmar men jag bygger en MI6…

www.bosnafly.n.nu